Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden


Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

  1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

    • Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er virkelig TG FAQ-en så langt unna altså?

 

Ignorer prisen uten KANDU-medlemskap, den er der bare for at det ikke skal være obligatorisk å bli medlem. Medlem blir man om man velger å kjøpe den billigste billetten, og man må derfor signere seg inn som medlem når man viser billetten på hamar i påsken. Det koster ingen penger å være medlem, ei heller er det plikter du må oppfylle. KANDU får derimot støtte etter hvor mange medlemmer de har.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312

Jeg er fortsatt ikke helt sikker på at jeg har lyst jeg da, men nå har jeg hvertfall fått med meg kjæresten og da tror jeg det blir noe av. :p Har blitt med i lotteriet hvertfall.

Lenke til kommentar

Endelig.

 

Ok, har et lite "problem" (vet ikke om det er et problem enda engang), nå kommer bilettene ute, men jeg skal stikke til london på onsdag, og blir der til tirsdag. Hva skjer hvis jeg da kommer først i køa og skal kjøpe biletter mens jeg ikke har tilgang til data?

 

Har jeg et problem her?

Endret av Mr. Fiskum
Lenke til kommentar
er det flaks om man får bill? siden det er sånn lotteri ting?

 

Nei, i fjor satt jeg meg i kø mange dager etterpå og fikk billett med glans og da var det 2000 igjen.

må dataen stå på hele tiden? eller kan jeg skru av den?

 

Nei, du trenger bare å stille deg i kø og logge av.

Lenke til kommentar
Ok, litt mer krise... HVORDAN? :p Har registrert meg og det... Men står jo ingenting på TG 09..

 

Er du blind?

 

Kan godt hende han er handikappet, så ikke vær så hard mot ham.

 

Om han ikke er handy, så tror jeg han posta her etter å ha kikka på partyticket i 3 sekund. Gi han 1-2 minutter til.

 

EDIT: Som jeg tenkte, det tok han ETT minutt fra han posta, til han endra posten sin og sa han fant det ut..

Endret av Zhyl0
Lenke til kommentar
Ok, litt mer krise... HVORDAN? :p Har registrert meg og det... Men står jo ingenting på TG 09..

 

Er du blind?

 

Kan godt hende han er handikappet, så ikke vær så hard mot ham.

 

Om han ikke er handy, så tror jeg han posta her etter å ha kikka på partyticket i 3 sekund. Gi han 1-2 minutter til.

 

EDIT: Som jeg tenkte, det tok han ETT minutt fra han posta, til han endra posten sin og sa han fant det ut..

 

Det var 1 minutt for mye ;)

Lenke til kommentar
Endelig.

 

Ok, har et lite "problem" (vet ikke om det er et problem enda engang), nå kommer bilettene ute, men jeg skal stikke til london på onsdag, og blir der til tirsdag. Hva skjer hvis jeg da kommer først i køa og skal kjøpe biletter mens jeg ikke har tilgang til data?

 

Har jeg et problem her?

Du har fem dager på deg på å kjøpe :)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...