Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden

Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

• Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når du ikke kommer deg dit uten hjelpepleier grunnet alder kan du si at det begynner å nærme seg, når du må ha med respirator er det på tide å gi seg. Ellers er det ikke noe maksalder. ; )

Har sett mange som er mye eldre enn 22 på TG, ville ikke bekymret meg for det. :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet
blir det samm billetpris som det var i år da?

Det er det foreløpig absolutt ingen som vet. Ikke engang arrangørene vet det ennå, ettersom gruppa blir satt sammen nå./evt har nylig blitt satt sammen.

Skrevet (endret)

Kan hvilken som helst HW.no- bruker sitte på den rekka? Mulig jeg ikke får med alle kompisene mine i år, så hadde vært gøy å sitte der :)

Endret av braxboy
Skrevet

Hvilken ja, ikke hvem. Ble ikke helt enig med meg selv om hva som skulle stå. Tenkte "hvem som helst"- først, men så ble det bare tull :p

Skrevet

Har ikke vært på TG før så er ikke særlig erfaren når det kommer til pakking og transportering av data og annet nødvendig utstyr til TG.

Bor ett lite stykke utenfor stavanger i rogaland så jeg må reise ett stykke for å komme meg på TG.

Planen er buss eller tog, men er litt skeptisk til hvordan det blir å få med seg datan hele veien fra her til TG. Har ikke mulighet til å reise i privat bil så det er utelukket.

Noen som har noe erfaring i å reise langt fro å komme til TG.

Trenger tips til hvordan å få med seg data og andre ting som man vil trenge, hva som er lurt å pakke i (bag, koffert etc.), hvordan få med seg stol for å sitte i (da tenker jeg på en ala kontorstol m. hjul som er god å sitte i), hvordan folk får med seg en hylle (er dette veldig nødvendig?) og eventuelle andre ting som folk vil nevne som kan være lurt å ha i "bakhodet" når man skal pakke.

Skrevet

PCen tar du i en trillebag. Legg litt skumgummi rundt Pcen før du legger den nedi, og fest pcen.

Hylle er ikke et must.

Det er plastikk stoler der om du vil få vondt i rævva.

Skrevet

Hehe, ok.

Vet du om det ligger en Ikea eller en Monter i nærheten av TG?

Hadde bare vært så bra, for da hadde jeg sloppet å drasse med meg en kontorstol fra stavanger til hamar :p

Skrevet

Ikea er det nok ikke i nærheten, men er nok ikke langt til nærmeste Jysk elns. Blir nok ingen problem å finne en kontorstol der.

Problemet er hvordan få den hjem..? :p

Skrevet

Planlegginga mi er i gang allerede, hylla er stort sett tegnet ferdig!

Den er 58cm dyp, 80cm bred og ca 100cm høy, den blir vel bygd iløpet av høsten, så pakke den frem til TG!

~ Mortis360

Skrevet
Vurderer å mekke meg en hylle jeg og, men er det vanskelig å få den med seg fra Namsos? (Nord trøndelag)

Det spørs jo selvførgelig om du skal ta tog, fly, buss, bil osv.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...