Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Audi "A9" - bilstyling på sitt verste.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Selve grillen og frontlyktene var tøffe, men resten av stylinga ødela det totalt. Virker som han begynte på en tøff bil, men så tok han LSD eller noe midt i, og endte opp med det mirakkelset der.

 

Er det bare jeg som synes fronten ligner en Lancer som har fått seg en på tryne og underleppa har hovna opp eller noe? :p

Lenke til kommentar
Selve grillen og frontlyktene var tøffe, men resten av stylinga ødela det totalt. Virker som han begynte på en tøff bil, men så tok han LSD eller noe midt i, og endte opp med det mirakkelset der.

 

Er det bare jeg som synes fronten ligner en Lancer som har fått seg en på tryne og underleppa har hovna opp eller noe? :p

 

Jeg synes det så mer ut som Galant :p ganske like frontlykter og grillen går litt innover.

 

Ser hva du mener, har noen likheter med lancer også.

Lenke til kommentar
Selve grillen og frontlyktene var tøffe, men resten av stylinga ødela det totalt. Virker som han begynte på en tøff bil, men så tok han LSD eller noe midt i, og endte opp med det mirakkelset der.

 

Er det bare jeg som synes fronten ligner en Lancer som har fått seg en på tryne og underleppa har hovna opp eller noe? :p

 

Hehe. Bortsett fra underleppa er det vel en Mustang-front, er det ikke? Med Alfa-lykter og en Audi-grill trykket inn på mirakuløst vis?

 

EDIT: Så på de større bildene nå, og Lancer er ikke dum gjetting!

Endret av Swe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...