Gå til innhold

NB! styr unna Twinmos Pc 3700


Robin B

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synd å høre at PC3700 ikke passer til ditt hovedkort.

Jeg tro nok at det er enten defekte ram brikker eller at de ikke er kompitable med hovedkortet ditt.

Kunne noen andre som har Twinmos PC3700 sagt noe så kunne vi fått klarhet i saken.

Jeg bestillte Twinmos PC3700 i går, jeg kan fortelle hvordan det går når jeg får de.

Lenke til kommentar

Kan du ikke teste minnet med lavere fsb og i stedet kjøre en asynkron minnebus som er høyere, sett fsb til default og øk minnebussen i stedet. Jeg vet ikke om det er støtte for det på hovedkortet ditt, men det er det i hvertfall på mitt a7n8x delux....

Lenke til kommentar
Synd å høre at PC3700 ikke passer til ditt hovedkort.

Jeg tro nok at det er enten defekte ram brikker eller at de ikke er kompitable med hovedkortet ditt.

Kunne noen andre som har Twinmos PC3700 sagt noe så kunne vi fått klarhet i saken.

Jeg bestillte Twinmos PC3700 i går, jeg kan fortelle hvordan det går når jeg får de.

 

 

Helt enig,ser slett ikke bort fra at det er hovedkortet som er problemet.

Så da bør jeg vel heller skrive"De som har Epox styr unna Twinmos Pc 3700" :smile:

Lenke til kommentar
Robin B før jeg legger inn ny ordre hadde du giddi sjekka noe eller?

Se hvor høyt du kommer opp i hvis du bare bruker den ene brikken og prøv også både bank 1 og 3.

 

Jepp har allerede sjekket med siste bios,2,9 volt Cl.2-3-3-4=214 fsb 10 under hvor jeg normalt er stabil. :)

Lenke til kommentar

åh herre:/

Jeg og mine kammerater har AKKURAT samme brikker,

og de fungerer perfekt (vi er 8stk, helt like PC'er)

så tror det nok er du og noen få andre som har problemet,

ang folka i treaden?

seff , folk som har problemer kommer gjerne på nett , søker etter problemer med brikken , finner andre med problemer og deler deres problem med andre på samme sted, men derimot fungerer din brikke perfekt så går du jo ikke rundt og søker "Perfectly working PC3700 RAM, Twinmos" og deler din experience..

Derfor er slike steder/traeds helt ubrukelig de sier ingenting om alle de kundene som faktisk har bra erfaring.

Lenke til kommentar
åh herre:/

Jeg og mine kammerater har AKKURAT samme brikker,

og de fungerer perfekt (vi er 8stk, helt like PC'er)

så tror det nok er du og noen få andre som har problemet,

ang folka i treaden?

seff , folk som har problemer kommer gjerne på nett , søker etter problemer med brikken , finner andre med problemer og deler deres problem med andre på samme sted, men derimot fungerer din brikke perfekt så går du jo ikke rundt og søker "Perfectly working PC3700 RAM, Twinmos" og deler din experience..  

Derfor er slike steder/traeds helt ubrukelig de sier ingenting om alle de kundene som faktisk har bra erfaring.

 

Vel vet ikke hva du anser som perfekt,men brikker som ikke holder hva dem lover er ikke perfekte i mine øyner.Når min gamle Pc 3200 slår Pc 3700 på ytelse og overklokking så er den langt fra god nok.

 

Og ja du har vel en Fsb som står i stil med dine påstander?

Lenke til kommentar

Tror ikke du bør prøve å være smart her,har antagelig vis holdt på med dette siden du gikk med bleier.

 

Hvor gammel er du egentlig? Sånn som du svarer folk her så virker det som du nettopp har kommet UT av bleiene. Ingen grunn til å være frekk mot folk som prøver å gi deg svar. Mener ikke bare dette innlegget, men flere i samme tråd.

 

Å konkludere med at Twinmos lager brikker som ikke fungerer bare fordi du ikke fikk de til å fungere er også ganske lite voksent. Kan være ett problem med ditt hovedkort/oppsett eller at du har vært uheldig å fått defekte brikker.

 

Sånn... fikk ut litt frustrasjon der. Beklager at jeg lot det gå ut over deg :D

Lenke til kommentar

Tror ikke du bør prøve å være smart her,har antagelig vis holdt på med dette siden du gikk med bleier.

 

Hvor gammel er du egentlig? Sånn som du svarer folk her så virker det som du nettopp har kommet UT av bleiene. Ingen grunn til å være frekk mot folk som prøver å gi deg svar. Mener ikke bare dette innlegget, men flere i samme tråd.

 

Å konkludere med at Twinmos lager brikker som ikke fungerer bare fordi du ikke fikk de til å fungere er også ganske lite voksent. Kan være ett problem med ditt hovedkort/oppsett eller at du har vært uheldig å fått defekte brikker.

 

Sånn... fikk ut litt frustrasjon der. Beklager at jeg lot det gå ut over deg :D

 

 

For mange bleie unger her,tipper på jeg kunne vært faren din.Huff slem gutt. :lol:

 

Ps.Hvor postet jeg etter hjelp?

Lenke til kommentar

For å være sikker på at jeg blir grilla så postet jeg at problemet ligger hos Epox,blir spennende å se hva de sier siden Epox er aktive på Aoa forum.

Tenker det er Epox som må finne ut av det hvis det ikke er flere her med samme brikkene som vet at de klarer høy Fsb.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...