Gå til innhold

NB! styr unna Twinmos Pc 3700


Robin B

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte akkurat samme brikkene sammen med MSI K7n2G ILSR hovedkort, fungerte ikke i det hele tatt. Ifølge D-bracketen som fulgte med var feilen at brikkene enten ødelagt eller ikke installert riktig. Prøvde forskjellige sloter, men samme problemet. Har sendt både kort og brikker tilbake og går heller for Asus A7N8X kortet og Corsair brikker isteden

Lenke til kommentar
Kjøpte akkurat samme brikkene sammen med MSI K7n2G ILSR hovedkort, fungerte ikke i det hele tatt. Ifølge D-bracketen som fulgte med var feilen at brikkene enten ødelagt eller ikke installert riktig. Prøvde forskjellige sloter, men samme problemet. Har sendt både kort og brikker tilbake og går heller for Asus A7N8X kortet og Corsair brikker isteden

 

Takker for den,da er vi et steg nærmere.

Begynner å tro så langt at disse ikke fungerer så godt med Amd,siden det er mest sannsynelig at de er testet mot Intel fra Twinmos sin side.

Lenke til kommentar
Jeg tror ikke Twinmos lager og selger RAM brikker som ikke fungerer. :wink:

 

Tror ikke du bør prøve å være smart her,har antagelig vis holdt på med dette siden du gikk med bleier.

 

Les linken min om han som har samme brikkene som meg.

 

Dette er en typisk uttalelse som kan komme fra fjortisser.

Så hvis du (kongen av ram) har holdt på med dette i lang tid, så hvorfor gidder du og skrive om problemet ditt her på forumet da ?? hadde kanskje vært lurt og søke info om ram'en du har kjøpt funker med resten av hardwaren din, før du syter og klager!

 

btw: er 29 år siden jeg brukte bleier.

Lenke til kommentar

Tror ikke du bør prøve å være smart her,har antagelig vis holdt på med dette siden du gikk med bleier.

 

Hvor gammel er du egentlig? Sånn som du svarer folk her så virker det som du nettopp har kommet UT av bleiene. Ingen grunn til å være frekk mot folk som prøver å gi deg svar. Mener ikke bare dette innlegget, men flere i samme tråd.

 

Å konkludere med at Twinmos lager brikker som ikke fungerer bare fordi du ikke fikk de til å fungere er også ganske lite voksent. Kan være ett problem med ditt hovedkort/oppsett eller at du har vært uheldig å fått defekte brikker.

 

Sånn... fikk ut litt frustrasjon der. Beklager at jeg lot det gå ut over deg :D

 

=> Å konkludere med at Twinmos lager brikker som ikke fungerer bare fordi du ikke fikk de til å fungere er også ganske lite voksent.

 

Var det ikke en annen på et annet forum et sted som hadde samme problem da? :lol:

Lenke til kommentar

Beklager JuBi,men problemet her var ment som en advarsel siden disse brikkene koster mere enn Pc 3200 som gjør det bedre og er godkjent av JEDEC,noe disse ikke er.

 

Så jeg mener fremdeles at folk bør styre unna disse som er allerede overklokket fra Twinmos,å heller bruke penga på noe mere fornuftig enn jeg.

Lenke til kommentar
Kjøpte akkurat samme brikkene sammen med MSI K7n2G ILSR hovedkort, fungerte ikke i det hele tatt. Ifølge D-bracketen som fulgte med var feilen at brikkene enten ødelagt eller ikke installert riktig. Prøvde forskjellige sloter, men samme problemet. Har sendt både kort og brikker tilbake og går heller for Asus A7N8X kortet og Corsair brikker isteden

 

Takker for den,da er vi et steg nærmere.

Begynner å tro så langt at disse ikke fungerer så godt med Amd,siden det er mest sannsynelig at de er testet mot Intel fra Twinmos sin side.

 

Ehh ja ikke sant.

Ikke at jeg vet så mye om Twinmos men regner med at de er sånn halvveis seriøse. Tror ikke akkurat dem hadde sluppet ut brikkene på markedet uten å sjekke kompabiliteten opp mot "AMD" som du sier. Hva ville det føre til bortsett fra mange tråder slik som denne?

All reklame = god reklame? I think not.

Hadde det vært slik som du sier måtte de opplyst om det.

Lenke til kommentar

b0nna gidder du ikke å lese ?sa aldri de ikke fungerte men de funker ikke på den spes`en de er beregnet for.Og det er 233 Fsb og de funker hvist heller ikke på Msi.

Klarte å boote med gammel brikken på 230 men ikke stabilt,det kan jeg garantere disse ikke greier uten en kraftig volt mod.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...