Gå til innhold

NB! styr unna Twinmos Pc 3700


Robin B

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan vel like gjerne være hovedkortet ditt i kombinasjon med disse modulene som er problemet. Eller at du rett og slett har fått moduler med feil, eller laget feil på dem gjennom "usikker" montering...

 

Dataverdenen trenger ikke være "helt sort/hvit".

Lenke til kommentar

For det første så har Fsb ingen verdens ting å gjøre med Cpu så lenge den takkler den totale hastigheten,hvis du gidder å lese sig så ser du hva jeg kjører med Pc 3200.Det andre er at en til på Aoa forum har akkurat samme problemet som meg,så det kan ikke utelukkes at det er noe med hovedkortet,men til det er avklart,styr unna.

Lenke til kommentar
Jeg tror ikke Twinmos lager og selger RAM brikker som ikke fungerer. :wink:

 

Tror ikke du bør prøve å være smart her,har antagelig vis holdt på med dette siden du gikk med bleier.

Og kan opplyse at jeg har 2x256 Mb Pc 2700 Twinmos liggende som skal klare 166Mhz Fsb(333DDR) men klarer bare 150 Fsb på lavest setting og masse volt.

Det er ikke snakk om ikke å fungere det gjør dem sikkert hvist jeg klokke dem kraftig ned,med de skal klare 466Mhz DDR og når de ikke klarer 400 DDR så er det noe som ikke stemmer.

 

Les linken min om han som har samme brikkene som meg.

Lenke til kommentar

Hoioioi! Det var litt av et svar du ga der! Siden du gikk i bleier da mann! :lol:

Faen er vitsen med å klikke så mentalt bare for at han antyder at det er noe feil med brikkene du har? Og jeg driter i hva "han andre på det andre forumet" har i problemer. Regner med at TwinMOS har mer kvalitetskontroll enn hva du har.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...