Gå til innhold

Gamer.no PSN Friendsliste


Jext

Anbefalte innlegg

Heisann Gamer.no PS3 folk!

 

Når jeg skrur på Playstation 3'en min og skal spille noe, blir følelsen av Community borte når jeg ser at de 2 kompisene jeg har på friendslista ikke er online. For features som Trophies, samspilling i spill med andre folk fra forumet, kunne se hva andre spiller for noe og for tips om spillkjøp hadde det vært gøy å ha noen flere på listen min.

 

Vi går en fin tid i møte på spillfronten, med masse nye spill å spille i det kommende månedene. Da er det artig å kunne ordne seg noen bekjentskaper som er Norske gamere. Det er vel sikkert andre som ikke har så mange kompiser med PS3 som har litt av den samme følelsen som meg.

 

Synes du dette høres interessant ut så legg gjerne til meg til listen din! Legg igjen et svar med hvilke spill du spiller, hvilke spill du kommer til å skaffe deg etc, så kan andre deretter legge deg til igjen om de ønsker.

 

Nicket mitt på PSN er Jext84.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nick: Thorvaldo

 

Man vi bør finne en måte å "merke" gamer.no spillerene da... Feks skrive Gamer.no i comment feltet?

Har en del "friends" men husker ikke lenger hvilke spill eller hvilken sammneheng vi spilte sammen :no:

 

Hadde vært kult med en hel gjeng som jeg "visste" hvem var ;)

 

 

T out

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...