Gå til innhold

[AoC]Og der var min account ferdig

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Startet en Ranger, men ble vel level 6 da orket jeg ikke mer. Er så kjedelig, når man vet hva våpen som dropper hele tiden. Ingen sjeldne world drops etc. Orket ikke bruke buen, da våpenet man fikk som level 3 gjorde bedre dps med melee skills.

Haha! Du gikk lei av et MMO etter en halvtime? Vis meg et spill som dropper epic world drops når du har spilt en halvtime!

Nu er det jo slik at han har spilt AoC før. Forstår godt at han lagde trial account for å sjekke livet i AoC, slipper jo å betale mnd avgift med trial.

Endret av nagina
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er fantastisk mange sjeldne world drops på lvl 6 i de aller fleste mmos, spesiellt i world of warcraft. Her lukter det bullshitpost.

Forresten, jeg kunne jo sagt det samme om world of warcraft, nøyaktig det samme, og det hadde vært like rett som i AoC.

Åpningsområdene er mer eller mindre tomme, mens de var stappfulle på releasedato. Drops de første 10-20 lvlene er jo stort sett "flimsy chain xxx" osv..

På bakgrunn av dette konkluderer jeg med at WoW er elendig!!!

:roll:

Skrevet (endret)
Ja, det er fantastisk mange sjeldne world drops på lvl 6 i de aller fleste mmos, spesiellt i world of warcraft. Her lukter det bullshitpost.

Nå mente han ikke i level 6, men generelt i hele AoC. Lurer faktisk om AoC har rare - world drops i det hele tatt?

På bakgrunn av dette konkluderer jeg med at WoW er elendig!!!

:roll:

Ja det er jo din mening det, hvorfor i det hele tatt dele det med oss i AoC forum?

Endret av nagina
Skrevet
Startet en Ranger, men ble vel level 6 da orket jeg ikke mer. Er så kjedelig, når man vet hva våpen som dropper hele tiden. Ingen sjeldne world drops etc.

Dette er hele sitatet. Skjønner du hvorfor jeg tolker det utsagnet slik jeg gjør?

Og poenget mitt ang wow var ren sarkasme fra ende til annen, for å vise hvor dumt sagt det var av s1gnal.

Skrevet

Du kan hvertfall ikke bedømme et MMORPG etter å ha spilt en char til lvl 6! Da har du sett cirka 1/100 av hele spillet.

Kom tilbake og bedøm når du har et par på lvl 80.

Skrevet

Hadde man lest det som står i tråden hadde man skjønt bedre, kan sitere her:

1 måned uten AoC. Tenkte å lage en trail konto, bare for å se om lysten til å spille AoC var der iom at kanskje patchene har fikset noe.

Denne sier at han fyrn har spilt spillet før, han dømmer ikke etter halvtimes spilling.

World drop i AoC, fikk ikke svar på den, finnes det i det hele tatt?

Skrevet (endret)
Nå mente han ikke i level 6, men generelt i hele AoC. Lurer faktisk om AoC har rare - world drops i det hele tatt?

Hvorfor du fortsetter å poste rundt AoC er et mysterium for meg, da du tydligvis ikke vet hva du snakker om i mange av situsajonene.

Det er hundrevis av random blue word dropps, bare ta en titt på AH. Er vel et helt sett for hver armor type, flere forskjellige med jevne lv mellomrom. Det er også masser av Epic world dropps.

Endret av Christeven
Skrevet (endret)
Som sagt, det han sier ang world drops er den del av "jeg spillte til lvl 6, det var så forutsigbart alt som dropper, ingen world drops."

Han hadde vel punktum før han skrev det med world drop, når jeg leste første gang så det ikke ut som han mente i level 6, noe som er forståelig også, det burde alle som har spilt MMO vite.

Hvorfor du fortsetter å poste rundt AoC er et mysterium for meg, da du tydligvis ikke vet hva du snakker om i mange av situsajonene.

Det er hundrevis av random blue word dropps, bare ta en titt på AH. Er vel et helt sett for hver armor type, flere forskjellige med jevne lv mellomrom. Det er også masser av Epic world dropps.

Joda tok feil der gitt, skulle kanskje ha søkt på det.

Nå uttaler jeg ikke meg lenger enn det jeg vet, og lengre enn jeg har kommet. Si meg en situasjon hvor jeg har gått lengre enn det jeg burde?

Endret av nagina
Skrevet

Ja, riktig. Jeg har en deaktivert konto med en level 80 assassin på Wildsoul. Det jeg mente med sjelden world drop var ala "level 5" uncommon gear i WoW (altså grønt item). I WoW, hvis man var heldig, så kunne man finne grønne world drops som faktisk var digg. :) Etter level 15 så kunne man finne blå (rare) world drops etc. I AoC fikk jeg følelsen av å få den samme rustningen og de samme våpen om og om igjen.

Skrevet

Mine accounter er også deaktivert, ihvertfall foreløpig. Det er ganske enkelt ikke noe som helst content for endgame dersom du ikke liker PvE. Denne PvP-patchen, med content som egentlig skulle vært i spillet fra starten av, har enda ikke kommet - og ser ut til å ta en god stund.

Hvis Funcom holder det de faktisk lover, content som de har reklamert om før spillet kom ut, så vil jeg aktivere accounten min. Foreløpig venter jeg på PvP-patch og en mercenary-guild feature for oss som vil heller spille med venner enn en haug av 14-årige tullinger.

Skrevet (endret)
Endelig fikk jeg somla meg til å stoppe accounten min. Hvorfor i heite jeg brukte så langt tid på dette er uvist, men nå er det gjort. Har prøvd og prøvd å komme inn i AoC, men får meg ikke til å like det jeg får servert. Etter å ha vært fasinert over grafikken og moroa med å buffe seg selv i 10 minutt den første timen, var liksom moroa over. Lange kjedelige quests som stort sett inneholder 20 minutt med springing for å komme seg til og fra, komplet mangel på taxi service mellom lokasjonene som du stort sett må bevege deg mellom for en quest, virre rundt og rundt på kartet for å prøve å finne rett vei til en eller annen questmob etc. Trodde mye skulle bli bedre når jeg fikk mount, men den gang ei. CE mounts var jo helt ræva, og har jo egentlig ingenting med mount å gjøre... Hvorfor i helvete de hauser det opp som mount når det egentlig kun er et ubrukelig siege våpen er beyond me... Hest kan jeg se lenge etter, drops fra mobs selges for 8c og du trenger/trengte 3G. Lykke til, mount ser du enda ikke på tyve levels kompis!

Resources var jo og en dårlig spøk, 4-5 lokasjoner som altid ligger på 6% når du finner dem. Moro det, spesielt når du er på jakt etter den spesielle tingsen som har 1/200 droprate!

Spells var jo også en tragedie uten dimensjoner, her kjenner jeg virkelig at ting ble kjedelig. Jeg prøvde meg som Demonologist, og det betyr nesten ingenting for meg hvilken knap jeg trykker på, står der og tanker mens jeg trykker 7 7 7, 4, 7 7 7 7 til mobs dør. I andre spill har jeg ihvertfall beveget meg litt, latt pet tanke, gå inn og ut av LOS, CC'e dem osv. men ikke i AoC.

Når dette er alt de har å levere må man seriøst lure på hvordan de har klart å fått dette så hauset opp i media, som jo originalt lovpriste dette mer en noe annet. Men men, nå er jeg ferdig, og det skal SYKT mye til for at jeg kommer tilbake. Det er nesten mer moro å gå på jobb en å logge på AOC får å presse seg gjennom en level eller to... Synd, men hva skal man gjøre?

Huff, så utålmodig du virket da. Det virker nesten som om du klager på at spillet er for ulikt WoW - selv om at du høyst sannsynlig ville klaget da også.

Om du ikke liker spillet får du rett og slett bare, som flere andre har påpekt, slutte å spille, og gå tilbake til det du spilte før. Jeg hygger meg med AoC. Det har en del frustrasjonsmomenter og barnesykdommer... men ærlig talt, forventet noen at et norsk spillselskap skulle kunne lage et så ambisiøst MMO helt ferdig til utgivelsesdatoen? Er noen av dere egentlig klare over hvor mye penger noe slikt vil kreve? Hundrevis av hardware-kombinasjoner og hysterisk mye tweaking må til. Blizzard, et av verdens største spillselskap klarte ikke å få sitt spill helt ferdig til launch, så å forvente at lille FunCom skulle gjøre det bedre, er som å tro på Nissen.

Derimot skal FunCom få skryt for hvor effektive de er til å løse påpekte problemer. I så og si hver patch har de fikset det ene problemet jeg har akkurat da.

Age of Conan er et bra spill med masse potensiale. Det må bare få litt mer tid før det blir "perfekt". Om du ikke liker det, får du rett og slett bare legge det ifra deg. Det er ikke verre enn det. Det er underholdningsmateriale, ikke et liv. Legg det fra deg og underhold deg på en annen måte, fremfor å la deg frustrere. :)

Kanskje du kan ta det opp senere en gang. Kanskje du vil like det bedre da. :)

Endret av Hr. Jenssen
Skrevet
Om du ikke liker spillet får du rett og slett bare, som flere andre har påpekt, slutte å spille, og gå tilbake til det du spilte før.

Får jeg ikke lov å poste på forumet her, av deg da? Fingeren i jorden kompis, jeg lufter min mening og erfaring med AOC, og det er tydelig at det er PLENTY med folk som har behov for å diskutere dette, nå senest degselv.

Jeg hygger meg med AoC. Det har en del frustrasjonsmomenter og barnesykdommer... men ærlig talt, forventet noen at et norsk spillselskap skulle kunne lage et så ambisiøst MMO helt ferdig til utgivelsesdatoen? Er noen av dere egentlig klare over hvor mye penger noe slikt vil kreve?

Så, siden dette er et norsk produkt bør vi leve med at det er dårlig? Latterlig holding...

Hundrevis av hardware-kombinasjoner og hysterisk mye tweaking må til. Blizzard, et av verdens største spillselskap klarte ikke å få sitt spill helt ferdig til launch, så å forvente at lille FunCom skulle gjøre det bedre, er som å tro på Nissen.

Sikker derfor de usatte relesedatoen fremover og fremover i to år? Deres egne ord var jo for at vi skulle slippe pathcer, alt skulle være perfekt fra dag 1.

Derimot skal FunCom få skryt for hvor effektive de er til å løse påpekte problemer. I så og si hver patch har de fikset det ene problemet jeg har akkurat da.

Den kommentaren blir jo så idylisk og latterlig at det blir, tja, latterlig? Det ene problemet jeg har akkurat da?

Age of Conan er et bra spill med masse potensiale. Det må bare få litt mer tid før det blir "perfekt". Om du ikke liker det, får du rett og slett bare legge det ifra deg. Det er ikke verre enn det.

Og der har jeg gjort, parallelt med at jeg postet dette. Nå er jo det tydelig politisk ukorrekt, og tydelig mener folk at slik skal man holde for seg selv, har ingenting i et offentlig forum å gjøre. Snakket nedsettende og forklare hvorfor man sier opp kontoen, nei og nei slik gjør man da ikke!

AOC har potensial, men jeg er redd de alt har skutt seg i begge beina og irritert en alt for stor kundemasse slik ting står nå. Jeg tror AOC vil forbli et produkt for en svært liten nisje sammenlignet med f.eks WoW. AOC har skuffet den jevne spiller, og jeg tror svært få av de som nå har trukker seg ut ønsker å returnere med det første dessverre. De fikk sykt mye hjelp av media, spesielt her i norge, men dessverre tror jeg de manglet på tilbakemelding fra spillere.

Skrevet

For min del så kan jeg aldri tro at de prøvde å fange en like stor masse som WoW, hvis man tar bort det geniale spillet fra ligningen og ser på subscribers i andre MMORPG så ligger AoC godt på midten. Det har nok aldri vært et spill for å fange alle mulige folk, det viste seg tydelig når de satt opp kravet for grafikk, blod og "nakenhet".

Selv Mythic har sagt i en av sine intervju om WAR at de satser på en million subscribers for å bli en suksess, det må nok et helt nytt MMORPG til for å kunne kapre 11 millioner folk sin oppmerksomhet, WoW var akkurat det nye spillet på akkurat rett tidspunkt, fra eliten Blizzard. Nå kommer det middelmådige MMORPG ut i fleng, mange kunne blitt bra(HGL) hvis de hadde bedre finansiering, og bedre tid.

Skrevet
Om du ikke liker spillet får du rett og slett bare, som flere andre har påpekt, slutte å spille, og gå tilbake til det du spilte før.

Så, siden dette er et norsk produkt bør vi leve med at det er dårlig? Latterlig holding...

Bør leve med? Nei, du trenger overhodet ikke å leve med det. Du kan avinstallere det, kaste dvdene, riste på hodet over at du selv har tatt i noe så horribelt... Så går du videre i livet.

Men, så opphengt som du er i din negative oppfatning med AoC, så vil du sannsynligvis leve med det i mange år fremover... For det virker som det stikker langt inn, og sitter godt fast.

Skrevet
Men, så opphengt som du er i din negative oppfatning med AoC, så vil du sannsynligvis leve med det i mange år fremover... For det virker som det stikker langt inn, og sitter godt fast.

Neida, jeg er bare litt sjokkert over at så mange skriker at slike tråder ikke burder blitt postet, dette har vi andre tråder for etc. Skulle nesten tro at vi var i Kina, ikke i et land med ytringsfrihet... Dette er et diskusjonsfora for debat om alt som er AOC realtert, faller ikke dette inn i den kategorien?

Jeg er enig i at de nok aldri har forventet samme kundemasse som WoW, men det er da heller ingen tvil om at Funcom nå har litt småpanik fordi spillerflykten har vært langt større en forventet. Det er mulig at WoW har gjort det vanskeligere for andre nye MMO'er å se dagens lys, og det er jo ikke bare positivt, men nå er det nå engang sånn at de fleste MMOer idag vil måtte konkurere med WoW, og derfor ha et tilsvarende godt produkt om de vil ha noen særlig suksess.

Skrevet
Neida, jeg er bare litt sjokkert over at så mange skriker at slike tråder ikke burder blitt postet, dette har vi andre tråder for etc. Skulle nesten tro at vi var i Kina, ikke i et land med ytringsfrihet... Dette er et diskusjonsfora for debat om alt som er AOC realtert, faller ikke dette inn i den kategorien?

Lol, nei, folk er bare lei av den føkkings sytinga. "buahhhaaa jeg liker ikke ett spill og trenger å fortelle alle at jeg ikke liker det" Hva faen?

Du sier du er her for å skape "debatt"? Hm, det du gulper opp minner mistenkelig om den samme sytinga som er repetert igjen og igjen, både her på gamer og på de offisielle forumene. Vil du bidra til debatt Hanzo? Kom med noe nytt, ikke oppgulp. Pussig dog at det ofte er de samme personene som går igjen i sin søken etter å skape "debatt" (på det offisielle forumet, samt her i perioder). Dere er som grinende og sutrende kjerringer, jeg skjønner at et spill basert på den hardeste barbaren ever ikke faller i smak for å si det sånn.

"Uff nei, det blir for mye løping sukk", "Uff jeg orker ikke å drepe ting for å lvle sukk, det er så slitsomt sukk", "Jeg får ikke masse items jeg vil ha når jeg vil ha det sukk, vræææl". Lol gled dere til arbeidslivet punks!!

I tillegg florerer det med dårlige argumenter og generaliseringer, samt halvsannheter (at best). Det beste er jo folk som har sånn oversikt over antallet spillere, "nesten alle" har forlatt conan. "Alle" misliker det ene og det andre. Reality check kids, dere har ingen forutsetninger unntatt deres egen mening samt egne erfaringer. Det er igrunn greit nok det, men stå for det framfor å gjemme dere bak bløffer av typen nevnt over. At en eller annen ku.k har gjort en /whois ett gitt tidspunkt betyr INGENTING, og er ikke ett argument for noe som helst i grunn. Det er slett ikke "alle" som misliker conan, ei heller "alle" som liker det etc etc. "Alle" i guilden har dratt, lol ok hvordan har den påstanden verdi? Ingen mulighet for å sjekke, ei heller overføringsverdi til andre guilds etc etc. Det er derfor jeg blir provosert av trådstarters påstand om han skaper "debatt". Dette er langt fra en debatt, men det det er er en krangel og flamewar, som alle andre "I quits /wrist" folkas poster blir til. Og dette vet de! Vi andre biter på, gang på gang.

Nei problemet er dagens unge, de er for bortskjemte og sutrete og griner og forlanger all verdens oppmerksomhet når noe går dem imot. I tillegg er de som regel elendige i rettskriving. For svarte!! Toppen av kransekaka er at syterne tilsynelatende mener de er på en slags høy hest, og er moralsk forpliktet til å spy ut halvsannhetene osv gang på gang på gang, "Lol er ikke dette ett debattforum da? Jeg kan skrive det jeg vil". Dakar, godt vi har dere til å opprettholde ytringsfriheten, og at denne kontinuerlige sutringa faktisk har en viktig funksjon, RIIIIIGHT!! Det er lov å tenke før man poster, og evt forsøker å ha en verdi i det man poster, for menneskehetens beste!! Er du så opptatt av debatt Hanzo, så finnes det mange mange bedre temaer for debatt enn hvorfor du sluttet med conan, for å være brutalt ærlig altså.

Å henge rundt ett spill som man ikke liker og ikke spiller slår meg som rimelig langt oppe på toppen av tåpelighet, spesielt da det er tonnevis med bra spill der ute. I tillegg er det sommer og dritbra vær, så kom dere ut emo /wrist kids, dere trenger sola og d-vitaminene den gir!!

Dette ble langt, men jeg sitter på jobb og kjeder meg. Ja jeg ser ett par selvmotsigelser, men jeg orker ikke å rette på det nå. Se om dere finner de da kids (wheres waldo). Merkelig hadde denne posten lite med selve spillet å gjøre ser jeg haha, men men.

Skrevet

75% av aoc forumet er jo folk som syter.

Hva skjer? Skulle vel vært mulig å samlet slikt i en eller to topics.

Forferdelig kjedelig for oss som vil lese om aoc når annenhver post er klaging.

Leste i en post som var litt bra, plutselig kommer det noen og kaster drit og da var den tråden ødelagt til en sytetråd.

Skjerpings please. Vet det er mange som ikke liker spillet, men dere må da ha annet å gjøre. Seriøt!

Ja jeg vet at det er et forum hvor ting skal diskuteres.

Men er dere sånn i hverdagen også? At uansett hva som diskuteres

ved frokostbordet, på skolen, jobben osv. Så må dere vri diskusjonen over til syting over ting dere ikke liker.

Skrevet
Lol, nei, folk er bare lei av den føkkings sytinga. "buahhhaaa jeg liker ikke ett spill og trenger å fortelle alle at jeg ikke liker det" Hva faen?

Ser du meg grine? Jeg er skuffet over at et spill som har lovet så mye, leverer så lite. Jeg er langt fra alene om denne oppfatningen, og jeg valgte å poste min erfaring og hvorfor jeg sluttet her på forumet. Trangsynte idioter som deg får tydelig kaffen i halsen av dette, og må kaste seg over saken som iltre bikjer. Moro at alt sånn går direkte på person, og nesten ingenting går på spillet og innholdet. Det sier jo ganske mye bare der.

Du sier du er her for å skape "debatt"? Hm, det du gulper opp minner mistenkelig om den samme sytinga som er repetert igjen og igjen, både her på gamer og på de offisielle forumene. Vil du bidra til debatt Hanzo? Kom med noe nytt, ikke oppgulp. Pussig dog at det ofte er de samme personene som går igjen i sin søken etter å skape "debatt" (på det offisielle forumet, samt her i perioder). Dere er som grinende og sutrende kjerringer, jeg skjønner at et spill basert på den hardeste barbaren ever ikke faller i smak for å si det sånn.

Så om man ikke liker AOC er man pingler, homoer og sosiale avvikere? Enig der, ingenting gir deg hår på kassen som å sitter med colaen og chipsen til kjeften mens man presser 7,7,7,7. Macho som faen! Jeg kommer nok aldri opp på ditt nivå der, men drister meg utpå Minesweeper av og til, det går ut over nattesøvnen når adrenalinen stiger, men hva gjør man ikke for å føle seg som et ekte mannfolk?

"Uff nei, det blir for mye løping sukk", "Uff jeg orker ikke å drepe ting for å lvle sukk, det er så slitsomt sukk", "Jeg får ikke masse items jeg vil ha når jeg vil ha det sukk, vræææl". Lol gled dere til arbeidslivet punks!!

Der har vi hele kjernen i saken, og der fanboys som deg dritter seg så fantastisk ut. Jeg har vært i arbeidslivet nå i omtrent 15 år, ingenting nytt for meg å sloss seg gjennom hverdagen med jobb som krever, barn som krever, hobbyer og kompiser som krever og alt det der. Jeg bretter lett opp armene og tar et skippertak når det trengs. Men nå er altså AOC er spill, ment som underholdning og avslappning. Hvorfor skal man finne seg i dårlig utforma quests, lite gjennomtentk design, kjedelig monotome handlinger og hele den pakke der? Dersom du virkelig ser på AOC som en jobb og utfordring, må du ha stakkarlig lite gående for deg i livet ditt kompis. Jeg er på jakt etter noe som gir meg glede og hygge, en grei måte å slå ihjel en time for å glemme litt av de burdene som eller tynger. AOC klarer dessverre ikke å levere dette.

Nei problemet er dagens unge, de er for bortskjemte og sutrete og griner og forlanger all verdens oppmerksomhet når noe går dem imot. I tillegg er de som regel elendige i rettskriving. For svarte!!

Yes, AOC feiler fordi dagens unger er bortskjemte og har dårlig rettskrivning. Det er jo den eneste logiske konklusjonen.

Er du så opptatt av debatt Hanzo, så finnes det mange mange bedre temaer for debatt enn hvorfor du sluttet med conan, for å være brutalt ærlig altså.

Var det å være brutal? Tror vi lar debaten om miljøpolitik, dagens rentenivå, boligpriser, politik og krig og fred og sånn (Marion Ravn TM)gå til andre fora. Jeg ønsker primært å diskutere AOC her inne, men kom igjen med noen synspunkter om andre tema du skal jeg prøve å følge deg der også. Gjerne en diskusjon rundt norge rovdyrspolitik?

Å henge rundt ett spill som man ikke liker og ikke spiller slår meg som rimelig langt oppe på toppen av tåpelighet, spesielt da det er tonnevis med bra spill der ute. I tillegg er det sommer og dritbra vær, så kom dere ut emo /wrist kids, dere trenger sola og d-vitaminene den gir!!

Sorry, ble litt solbrent på lørdagen og bør passe meg for solen litt i et par dager.

Dette ble langt, men jeg sitter på jobb og kjeder meg. Ja jeg ser ett par selvmotsigelser, men jeg orker ikke å rette på det nå. Se om dere finner de da kids (wheres waldo). Merkelig hadde denne posten lite med selve spillet å gjøre ser jeg haha, men men.

Yes, svært lite om spillet og mye om at folk bare må bite tenna sammen og finne seg i at MMO'er er kjedelig monotom grinding i flere timer til dagen, dagens unge er pyser og kan ikke skrive skikkelig! Yes, din post har virkelig satt ting i et annet lys og ditt insyn i mennesinnet har virkelig vært noe til ettertanke. Foreslår du holder deg unna debater av denne typen dersom dette er det beste du klarer å prestere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...