Gå til innhold

Dexter sesong 3: Diskusjonstråd (SPOILERS)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan godt komme med forslagene, men de har ikke noe å gjøre med dexter da, bortsett fra muligens Death Note som nevnt tidligere i tråden.

 

24, Big Shots, Burn Notice, Chuck, Day Break, Death Note, Dirty Sexy Money, Ergo Proxy, Firefly, Fringe, Jake 2.0, Jericho, John Doe, Journeyman, Knight Rider, Kyle XY, Las Vegas, Legend of the Seeker, Life, New Amsterdam, Nip/Tuck, Numb3rs, Oz, Psych, Pushing Daisies, Reaper, Roswell, Shark, Sleeper Cell, Smallville, Smith, Supernatural, Terminator - The Sarah Conner Chronicles, The 4400, The Big Bang Theory, The IT Crowd, The Office, The Sopranos, The Unit, The Wire, Traveler, True Blood

Lenke til kommentar

Jeg har bare kommet meg til ep. 3 av sesong 3 jeg. Men nå har jeg sett de to første sesongene i løpet av 1,5 uke da. Ble bare helt hekta etter den første episoden. Kos å vite at den har blitt lovet to sesonger til på lufta. :) Endelig en serie hvor jeg slipper å uroe meg for at den skal bli tatt av lufta, slik som de andre jeg har fulgt med på: Studio 60~, My Own Worst Enemy osv.

Lenke til kommentar
Jeg kan godt komme med forslagene, men de har ikke noe å gjøre med dexter da, bortsett fra muligens Death Note som nevnt tidligere i tråden.

 

24, Big Shots, Burn Notice, Chuck, Day Break, Death Note, Dirty Sexy Money, Ergo Proxy, Firefly, Fringe, Jake 2.0, Jericho, John Doe, Journeyman, Knight Rider, Kyle XY, Las Vegas, Legend of the Seeker, Life, New Amsterdam, Nip/Tuck, Numb3rs, Oz, Psych, Pushing Daisies, Reaper, Roswell, Shark, Sleeper Cell, Smallville, Smith, Supernatural, Terminator - The Sarah Conner Chronicles, The 4400, The Big Bang Theory, The IT Crowd, The Office, The Sopranos, The Unit, The Wire, Traveler, True Blood

Burn Notice er ganske bra, samtidig som det er artig. Begynte å se på det for litt siden, og jeg tror det kommer flere episoder fra 22. januar, eller noe.

Lenke til kommentar
My Own Worst Enemy osv.

Skriver under på den. En veldig god serie etter min mening, så synd den ble kanselert.

Kommer det ikke flere episoder? Siste episode var jo ikke akkurat en avslutning...

 

 

 

Mener siste episode er episode nr. 9. Dessverre. Begynte å bli gald i å se Christian Slater på PC skjermen. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...