Gå til innhold

Lukter svidd i sli,HJELP!


f9z

Anbefalte innlegg

Jeg har to stk ultra 8800 i sli. Her er historien;

En dag for ca to måneder siden(!) begynte det å lukte svidd etter maskina hadde stått på i et par timer, så jeg tenkte at det kanskje var no med kjølingen/pastaen. Så jeg tok bare ut det ene og lot det andre stå i, noe som gikk helt fint. For ca en uke siden tenkte jeg at jeg måtte teste om det var kjølingen var noe galt med i SLI, så jeg bestilte ekstra kjøling,som jeg monterte idag. Men! Med en gang jeg slo på dataen, hadde kortene i SLI, luktet det svidd. Det samme skjedde igjen når jeg tok bort ene kortet, det luktet ikke svidd lenger.

Nå trenger jeg sårt hjelp med å finne ut hva i f*** dette er for noe. Det er, som dere sikker skjønner, en smule frustrerende..

 

Takker og bukker for alle svar!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jada,alt funker på begge kortene, det er bare i SLI at det lukter svidd. Vet ikke 100% sikkert at det er skjermkortene,vet bare at det er da dette skjer.

 

Det er ikke noe plastikk du har glemt å ta av på kortene? På mine 9800 GTX var det en tynn film med plastikk som jeg tok. Plastikken var av den typen som man dekker mobilskjermer med når de er nye :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...