Gå til innhold

Bli en morder i Age of Conan (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er håpløst å si at PVP skal gi anledning til å ganke alle. Med pvp er det vel heller meningen at man skal ha en grunn for å hakke løs på hverandre, dvs det er jo det morsomste om man faktisk har et samfun som de som faktisk eksisterte med barslagsmål osv. Ikke at man gjemmer seg rundt hjørnet av en bygning for å drepe uten å få noe igjen for det. Man kunne også muligens laget et system hvor man fikk en % av gullet til de man drepte. Gankers er de dummeste jeg vet om spesielt de som bragger da de klarer å drepe en som er 10+ lvler under seg selv..

Gleder meg veldig til å se dette nye systemet i action.

Lenke til kommentar
Så alle som synes dette system er godt, og gleder seg til å få det, er emo?

 

Du takler ikke et emo system som beskytter jævla grineunger, men ettersom jeg kan se, så er jo du en selv.

 

Jeg håper enhver MMO utvikler gjør det de kan for å kvitte seg med spillere som deg. Du vet, de som mener PvP er å drepe folk som ikke har en reel mulighet til å vinne, istedefor å faktisk sloss mot noen som kan gi verdig motstand.

 

Spille ikke AoC selv, alle jeg kjenner har gått lei så det frister lite. Kanskje de starter opp igjen senere og jeg slenger meg på. Men håper det ikke blir slik at jeg blir stemplet som morder om jeg forsvarer meg selv mot noen :p

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Jeg håper enhver MMO utvikler gjør det de kan for å kvitte seg med spillere som deg. Du vet, de som mener PvP er å drepe folk som ikke har en reel mulighet til å vinne, istedefor å faktisk sloss mot noen som kan gi verdig motstand.

 

Spille ikke AoC selv, alle jeg kjenner har gått lei så det frister lite. Kanskje de starter opp igjen senere og jeg slenger meg på. Men håper det ikke blir slik at jeg blir stemplet som morder om jeg forsvarer meg selv mot noen :p

 

Brude kvitte seg med meg? Og alle de andre som synes dette systemet er interessant? Jeg kommenterte HWbruker's innlegg fordi han mente alle som likte systemet var emo's. Ingen ting annet. Dessuten har jeg aldri sagt at PvP er å drepe folk som ikke har en reel mulighet til å vinne. Jeg syens fortsatt system HØRES interessant ut, men har ikke testet det, så jeg kan da vel ikke si hvordan det blir.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Hmmm, mulig jeg siterte feil person da? Da får jeg virkelig beklage, var iallefall tilsiktet vedkommende som kalte dette emo etc etc.

 

Jeg spilleR ikke AoC lengre nei, ga opp ganske tidlig. Fant det ikke morsomt, og siden alle vennene ga opp på det etterhvert og fristet det ikke å fortsette.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke noen problemer med gankingen i AoC atm. Det er høy pvp-aktivitet på serveren jeg spiller på, og tidvis folk som tar seg bryet med å dismounte for å ganke folk som er 20+ levels under. Jeg mener oppriktig at det er noe man bør være inneforstått med når man roller toon på en pvp-server. Kjefting og annen idioti har ingenting for seg.

 

Det er kun et par unntak hvor world pvp er plagsomt. Det er noe irriterende når man blir ganket mens man snakker med questgivers og om man blir serieganket på vei til en instance, men utover det er det stort sett akkurat som i alle andre spill - skift instance, område eller simpelthen gi blaffen og logg ut for en halvtimes tid. Om det er et stort problem, reroll pve.

 

Straffesystemet er vel laget så Funcom skal passe på lavtlevlede folk. Synes de skal la det være som det er nå.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...