Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Poenggrenser for 2008


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-120696

Hva er egentlig vitsen med denne tråden da alle poenggrensene i alle kvotene blir offentliggjort i morgen?

 

Uansett, marin teknikk, primærvitnemålskvote: 58,5.

Lenke til kommentar

NHH, primærvitnemål: 58,2

 

Her kan vi samle årets poenggrenser for opptaket 2008 via samordnaopptak.no.

 

Bare skriv hva du kom inn på og hva poenggrensen var. Husk også å skrive hvor du kom inn, og om det var primærkvote eller ordinærkvote.

 

Da begynner jeg: medisin, Oslo, start høst: primærkvote: 65,2

 

Hvordan har du klart å fått 65,2 poeng eller mer? Kommer du rett fra vgs?

Har du et snitt på sånn 5,5 i karakterer da, og alle studiepoengene (10 poeng)

Lenke til kommentar
Hvordan har du klart å fått 65,2 poeng eller mer? Kommer du rett fra vgs?

Har du et snitt på sånn 5,5 i karakterer da, og alle studiepoengene (10 poeng)

Hadde 5,75 i karaktersnitt og fikk 8,5 poeng for å ha tatt fordypning i matte, fysikk og kjemi. :)

 

 

Jeg visste forresten ikke at poenggrensene blir offentliggjort i morgen. Beklager! :whistle:

Lenke til kommentar
Hvordan har du klart å fått 65,2 poeng eller mer? Kommer du rett fra vgs?

Har du et snitt på sånn 5,5 i karakterer da, og alle studiepoengene (10 poeng)

Hadde 5,75 i karaktersnitt og fikk 8,5 poeng for å ha tatt fordypning i matte, fysikk og kjemi. :)

 

 

Jeg visste forresten ikke at poenggrensene blir offentliggjort i morgen. Beklager! :whistle:

 

Men hvordan klarte du å få så mange 6 - ere? Har du sittet 24/7 med lekser, eller er du bare dritsmart?

Følte jeg stresset "mye" (hadde ikke giddet mer) for å få 5,1 i karakterer uten poeng!

Lenke til kommentar
Hvordan har du klart å fått 65,2 poeng eller mer? Kommer du rett fra vgs?

Har du et snitt på sånn 5,5 i karakterer da, og alle studiepoengene (10 poeng)

Hadde 5,75 i karaktersnitt og fikk 8,5 poeng for å ha tatt fordypning i matte, fysikk og kjemi. :)

 

 

Jeg visste forresten ikke at poenggrensene blir offentliggjort i morgen. Beklager! :whistle:

 

Men hvordan klarte du å få så mange 6 - ere? Har du sittet 24/7 med lekser, eller er du bare dritsmart?

Følte jeg stresset "mye" (hadde ikke giddet mer) for å få 5,1 i karakterer uten poeng!

Vel, det var en fin kombinasjon. Jeg satt en del og leste spesielt godt til historie- og religionsprøver (skrev titalls sider med sammendrag fra boka og skrev ut arkene og pugget på bussen osv.) , og jeg sørget for å jobbe jevnt i realfagene og i språkfagene. Da gikk det veldig bra med karakterene. Jeg jobbet jo for å få 18 seksere, men fikk tid til mye annet også. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...