Gå til innhold

Syns du det er homsete med stramme bukser på menn?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-wtZtqAvs

tror sånt kanskje går litt på personlige meninger og hva slags type trange bukser det er.

Er det vanlige trange dongri bukser er det vel mer "godtatt" enn skinn/lær bukser for dette blir kanskje for "esktremt" for noen.

 

Personlig hadde jeg vel 1 par små trange bukser, grunnen til det er at jeg uheldigvis er så tynn at selv vanlige trange bukser for andre kan bli ganske store på meg.

Vet ikke helt hvor det paret ble av, etter en vask så har jeg vel lagt de et sted og glemt stedet.

 

Personlig ville jeg vel sett mer rart på en person om han kom gående ned gata i trange skinn bukser som så ut som "pølseskinn". Men det er jo smak og behag så vis personen liker og gå i det er det ikke værre enn disse gigantiske saggebuksene som i mine øyne ser fullstendig latterlig ut.

 

Fortsatt forundrer jeg meg hvordan noen klarer og gå med buksa så langt nede.

Lenke til kommentar

Med en gang jeg tar på meg slimfit buksene mine får jeg lyst på menn... :nei:

 

Slimfit er kult, og eneste grunnen til at gutta med sæggebukser sier det er enten fordi de ikke tørr gå med det selv, eller så er ikke hjernen utviklet nok til å kjøpe klær i riktig størrelse.

Lenke til kommentar
Med en gang jeg tar på meg slimfit buksene mine får jeg lyst på menn... :nei:

 

Slimfit er kult, og eneste grunnen til at gutta med sæggebukser sier det er enten fordi de ikke tørr gå med det selv, eller så er ikke hjernen utviklet nok til å kjøpe klær i riktig størrelse.

 

Word.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Med en gang jeg tar på meg slimfit buksene mine får jeg lyst på menn... :nei:

 

Slimfit er kult, og eneste grunnen til at gutta med sæggebukser sier det er enten fordi de ikke tørr gå med det selv, eller så er ikke hjernen utviklet nok til å kjøpe klær i riktig størrelse.

 

Word.

 

+1

 

eller bare fordi det er digg og lufig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...