Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har du prøvd scatsex?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

scatman.jpg

biboboboropoop!

 

Men ontpc: Har aldri prøvd det og kommer aldri til å prøve det. Eksperimentering sier noen, men når det vekker kvalme i meg bare noen nevner at de tenner på det, så er det ikke noe jeg vil finne ut noe mer av. Uheldig å ha ramla over noe på nettet som innebærer en kopp og to jenter, som fikk undertegnede til å ønske å formatere hodet sitt. For meg er det vanskelig å forestille meg at noen faktisk liker dette, men de synes sikkert det er forkastelig at jeg nyter vanlig misjonær og doggy, i såkalte "normale" former. Men for all del. Det er selve handlingen og ikke menneskene, jeg finner forkastelig.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Isj scatsex virker regelrett jævlig, lurer virkelig på hva det er tilhengere av denne formen for sex, finner tennende. Altså, å få avføring på seg selv, evt spise det, og/eller se på at noen gjør det samme. Tanken på hvor det kommer i fra, hva det innholder, lukt og evtuell smak er overvelmende.

Lenke til kommentar
2girls1cup... Ewww! :ermm:

 

Skulle til å nevne den der ja. Har heldigvis ikke sett den selv, men sier det som en advarsel! IKKE se dette klippet/denne traileren. Den har fått de fleste til å brekke seg. SYKT.

 

OT: Scat sex er ekkelt og er noe jeg aldri kunne tenkt eller drømt om å prøve.

Lenke til kommentar

Er kluet at driten skal inn i munnen?

 

Såg en film når jeg var i militæret hvor en dama bæsjet ned i kjeften på en annen dame. Sprutbæsj av dimensjoner. Av en eller annen grunn så hadde man mye "moro" med å snakke om damer som bæsjet på hverandre der jeg var stasjonert.

 

Uansett, den filmen var ikke et vakkert syn for å si det sånn.

 

Noen liker fete damer og noen liker bæsj. Forstå seg på det den som kan...

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...