Gå til innhold

Sonys pressekonferanse, live 15. juli kl. 20.30 (E3)


LucarioX

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spill er ikke så viktig akkuat nå .. Jeg vet det kommer 10 spill til som jeg skal ha.

Kulere at PLaystation gjør stua bedre med PLay tv og film leie/kjøp

 

Selv om jeg håper på noe helt nytt som Assassins Creed var første gang vi så det

 

Er det mulig?

 

Galt med det han sa da? Bruker ps3en min mye mer som mediasenter enn jeg bruker den til spill.

 

Men så er du jo ett linky.

 

Så spill er ikke så viktig lenger på PS3. Forstått.

Lenke til kommentar
Vannvittig få nye spill iløpet av E3 sålangt.. (alle konferansene tilsammen, ikke bare Sony)

 

Spillene har egne stands og folk som skal reklamere i 4 dager for dem, så at selskapene bruker mesteparten av sine pressekonferanser til å opplyse om tall og fremskritt skjønner jeg ikke at folk er overrasket over. E3 er litt mer enn 3 pressekonferanser folkens, og følger man med på livesendingene i dagene som kommer får man sett alt man kunne ønske og mer til av kjente kommende titler.

Sant, slutt å grin. Det er fortsatt 2 dager til!

Lenke til kommentar

Ja, Nevnarion. Rart de ikke viste litt fra FF Versus XIII iallefall. Spesielt siden det skal være ekslusivt fortsatt. Kunne tilogmed dratt en "Kun hele FF XIII opplevelsen på PS3".

Og hvor var Naughty Dog hen? De må vel ha noe i produksjon. Team Ico? De lanserte jo et bilde for en stund sia, så syns de kunne servert en video i kveld.

Og ja, her er enda en som er skuffet over at det ikke blir noe FF VII remake (ennå)..

Lenke til kommentar
Hva tid blir neste spill-messe folkens?

 

Har jo Tokyo Game Show 9.-12. oktober da :)

 

Mange dager igjen av E3 da ;)

Folk får virkelig ikke med seg at det skjer littt mer på E3 enn disse konferansene og at spill vil bli vist både der og over live stream i mange dager fremover.

 

Selv skal jeg se gjennomspilling av Fallout 3 og Killzone 2 i dag..

Endret av archongamer
Lenke til kommentar
Ja, Nevnarion. Rart de ikke viste litt fra FF Versus XIII iallefall. Spesielt siden det skal være ekslusivt fortsatt. Kunne tilogmed dratt en "Kun hele FF XIII opplevelsen på PS3".

Og hvor var Naughty Dog hen? De må vel ha noe i produksjon. Team Ico? De lanserte jo et bilde for en stund sia, så syns de kunne servert en video i kveld.

Og ja, her er enda en som er skuffet over at det ikke blir noe FF VII remake (ennå)..

 

Men regner med at Square Enix kommer til å være mye mer til stede under TGS i oktober, og da får vi helt sikkert masse nytt om dette, siden japanere også er mer interessert i det enn amerikanere er, generelt sett. :)

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

 

Spill er ikke så viktig akkuat nå .. Jeg vet det kommer 10 spill til som jeg skal ha.

Kulere at PLaystation gjør stua bedre med PLay tv og film leie/kjøp

 

Selv om jeg håper på noe helt nytt som Assassins Creed var første gang vi så det

 

Er det mulig?

 

Galt med det han sa da? Bruker ps3en min mye mer som mediasenter enn jeg bruker den til spill.

 

Men så er du jo ett linky.

 

Så spill er ikke så viktig lenger på PS3. Forstått.

 

 

 

 

 

Helt rett, spill er ikke alt ps3 handler om :)

Lenke til kommentar
- Home demonstreres, rimelig ferdig, lanseres i september/oktober

- Final Fantasy VII remake - eksklusiv for PS3. Ny, forbedret trailer vises.

- Team Ico viser fram et helt originalt konsept til PS3, flott artistisk grafikk

- Gran Turismo 5 er endelig spillbart med damage/fysikk. Ute i november/desember.

- Jak & Daxter PS3 vises fram. Naughty Dog har tatt et klart grafisk steg videre fra Uncharted.

- Heavy Rain vises fram igjen etter lang tid. Fortsatt eksklusivt.

- Crytek viser fram spillbart Crysis til PS3. En modifisert utgave av PC-versjonen med flere nye brett. Kommer til høsten.

- Ny PS3-versjon med 160 GB med opptaksfunksjon (ta opp programmer fra TV), koster $499 (blir 4990 kr i Norge)

- Firmware 2.50 annonsert, gjør at alle versjoner av PS3 er 100% bakoverkompatibel med PS2-spill via software.

- 30 PS2-spill blir nedlastbare på PS3 i løpet av året. Flere på vei.

- Ny trailer fra L.A. Noire, fortsatt eksklusivt, men kommer ikke før sent 2009.

Dette var dette jeg drømte om. Hadde håpet i alle fall én av punktene skulle innfris, men nei... Home ble riktignok vist fram i trailerform, men ingenting konkret.

Lenke til kommentar
Men regner med at Square Enix kommer til å være mye mer til stede under TGS i oktober, og da får vi helt sikkert masse nytt om dette, siden japanere også er mer interessert i det enn amerikanere er, generelt sett. :)

Joda, men det er lenge til :p

Får vel bare smøre med meg tålmodighet.

Forresten Nevnarion, hold meg oppdatert om dine planer ang PS3-kjøp. Er i samme posisjon som deg, så greit å vite hva andre tenker ;)

Lenke til kommentar

Her er spill de vil vise frem direkte hos IGN utover kvelden/natten:

2:00 pm

Resident Evil 5: See the latest chapter in Capcom's horror classic.

2:30 pm

Fallout 3: Todd Howard demos the latest build of the game.

3:00 pm

Brothers In Arms: Hell's Highway: Welcome to hell.

3:30 pm

Killzone 2: Sony brings out the big guns.

4:00 pm

Mirror's Edge: DICE redefines first-person gameplay.

4:30 pm

Endwar: See voice activated strategy in action.

5:00 pm

MotorStorm: Pacific Rift: Racing carnage goes tropical.

5:30 pm

Gears of War II: Cliff Bleszinski shows off Epic's latest.

6:00 pm

Daily Wrap-Up: IGN and GameSpy editors recap day 1.

 

Mye bra i vente her :)

Lenke til kommentar
Men regner med at Square Enix kommer til å være mye mer til stede under TGS i oktober, og da får vi helt sikkert masse nytt om dette, siden japanere også er mer interessert i det enn amerikanere er, generelt sett. :)

Joda, men det er lenge til :p

Får vel bare smøre med meg tålmodighet.

Forresten Nevnarion, hold meg oppdatert om dine planer ang PS3-kjøp. Er i samme posisjon som deg, så greit å vite hva andre tenker ;)

 

Jeg sitter her og vurderer, men det er jo importstopp, så det virker nesten umulig å få tak i en PS3 i det hele tatt nå. Utsolgt de fleste nettbutikker jeg sjekker hvertfall. >_<

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...