Gå til innhold

Styr unna Amentino


Anbefalte innlegg

Greit at de er billige, men bestilte telefon, bæreveske til kamera, minnekort og headset. Virker som de har 4 forskjellige lagere fordi telefonen kom tre dager før kameraet og headsettet. Minnekortet ble sendt med Schenker og dermed får jeg ikke det utlevert før over helgen. Håpløst opplegg og jeg handler nok aldri mer der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er ikke noe nytt. Amentio har ikke noe stort lager selv i det hele tatt. De får underleverandørene sine til å sende varene direkte til deg i stedet for å la det ligge i en halv evighet i et lager som koster penger. På den måten klarer de å spare penger for oss sluttbrukere.

Lenke til kommentar
Dette er ikke noe nytt. Amentio har ikke noe stort lager selv i det hele tatt. De får underleverandørene sine til å sende varene direkte til deg i stedet for å la det ligge i en halv evighet i et lager som koster penger. På den måten klarer de å spare penger for oss sluttbrukere.

Og det er vel bare positivt for oss! :) Om jeg må vente noen dager ekstra, så er det greit for meg, hvis prisen er mindre!

Lenke til kommentar

Stemmer det at man må hente varer bestilt hos amentio på nærmeste schenkerlager? Jeg sendte noen varer til min bror sin adresse og nå sier han at han har fått brev i posten om å dra til schenker for å hente varene. Kan det være riktig? Det er jo langt unna hans adresse. Trodde det ble levert dit man bestilte det til? Fikk ingen beskjed om noe annet da jeg bestilte hos amentio ihvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...