Gå til innhold

HTC Diamond FAQ


Anbefalte innlegg

Finner ikke noe zip, og programmet har heller ikke lagt seg inne på Programmer.

 

Hvis jeg skal starte den, så må jeg inn på filutforskeren, ble fram til riktig mappe. Tungvindt!!

 

prøv å bruk filutforsker, kopier fila du starter programmet med.. gå inn i window\startmeny\programmer å lim inn snarvei der, så kan du redigere navnet på fila også..

Da tror jeg det skal fungere. Jeg har hverfall fått det til sånt før ;p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har peiling på dette?

 

Prøver å synce to outlook kalendere med min HTC touch diamond...

 

Men activesync syncer bare den som er satt som standard kalender i outlook 2007.

 

Prøve å forandre hvilken kalender som er satt på, men uansett vilken som er valgt, syncer den bare den som er standard med outlook. Ikke ekstra kalendere eller noe annet.

 

Noen som har gode forslag?

 

 

På forhånd takk

Lenke til kommentar

Har fått enda et problem etter jeg oppgraderte til siste rom versjon ( 2.03.409.1 NOR )

 

Når jeg skal lese meldinger, altså trykker på der hvor det står 1, 2 eller flere nede på linja i "I dag" og går inn på meldingen med å trykke på den etter på, så blir den ikke registrert som lest.

 

Må inn på "alle meldinger" og så trykke på den, og hvis jeg da har fått flere meldinger fra samme person, så er det ikke sikkert alle blir registrert som lest før jeg har vært innpå like mange ganger som det er meldinger.

 

Noen som har noe erfaring med dette? og gode forslag?

 

Begynner å bli litt irriterende

Lenke til kommentar
Har fått enda et problem etter jeg oppgraderte til siste rom versjon ( 2.03.409.1 NOR )

 

Når jeg skal lese meldinger, altså trykker på der hvor det står 1, 2 eller flere nede på linja i "I dag" og går inn på meldingen med å trykke på den etter på, så blir den ikke registrert som lest.

 

Må inn på "alle meldinger" og så trykke på den, og hvis jeg da har fått flere meldinger fra samme person, så er det ikke sikkert alle blir registrert som lest før jeg har vært innpå like mange ganger som det er meldinger.

 

Noen som har noe erfaring med dette? og gode forslag?

 

Begynner å bli litt irriterende

 

 

 

La meldingen stå åpen noen sekunder (2-3)så før du går ut av sms bildet i tf3

 

 

Noen som vet hvordan man får hvis flere kalenderoppføringer på hjemmebildet. Trodde det skulle bli orden på dette med ny ROM

Lenke til kommentar

Hallo, jeg er ny på tråden her med en htc touch pro.

jeg kjøpte i vinter et minnekort til denne telefonen og får det ikke til å fungere.

når jeg setter det inn spør dem om jeg vil formatere, og det fungerer ikke selv om jeg tar ja eller nei. har prøvd å formatere via data men får det ikke til, har dere noen forslag til hva jeg kan gjøre? takk for alle svar! :thumbup:

Lenke til kommentar
noen som kan anbefale noen rom fra xda?

Interessant at du spør....føler for en forandring av Diamonden min, og lastet i går ned denne rom'en:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=481896

 

Tenkte jeg skulle driste meg til å teste denne i helgen - og siden det er første gang jeg prøver "cooked rom's", er det vel bare å krysse fingrene for at jeg ikke ender opp med en knekt Diamond :D Men tror det skal gå greit. Har jeg først tatt steget å oppdatere hard-spl, er det jo bare å teste ut de forskjellige rom'ene etter tur, til jeg finner en jeg liker.

 

Har du testet cooked rom's før? Lurer på om det vil være noe problem forbundet med norsk T9 liste ved sms'er?

Lenke til kommentar

Interessant at du spør....føler for en forandring av Diamonden min, og lastet i går ned denne rom'en:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=481896

 

Tenkte jeg skulle driste meg til å teste denne i helgen - og siden det er første gang jeg prøver "cooked rom's", er det vel bare å krysse fingrene for at jeg ikke ender opp med en knekt Diamond :D Men tror det skal gå greit. Har jeg først tatt steget å oppdatere hard-spl, er det jo bare å teste ut de forskjellige rom'ene etter tur, til jeg finner en jeg liker.

 

Har du testet cooked rom's før? Lurer på om det vil være noe problem forbundet med norsk T9 liste ved sms'er?

 

 

har ikke testet noen.. enda, funket den bra med 6.5? funnet noen andre bra roms?

Lenke til kommentar
har ikke testet noen.. enda, funket den bra med 6.5? funnet noen andre bra roms?

 

Har ikke kommet så langt enda. Jeg har prøvdå sette meg skikkelig inn i dette, slik at risken for feil blir mindre. Men jeg er nå ganske klar for å teste :) Håpet kanskje at andre her på forumet kunne kommet med noen tips, men ser ut til at tråden er temmelig død...

Jeg har også sjekket ut en annen rom som jeg tenkte å prøve først...Cloudfya på xda har noen interessante...

Lenke til kommentar

Bare jeg som synes at Diamanten har blitt utrolig upålitelig i det siste. Av og til forsvinner knapper på skjermen. Touch-skjermen slutter å virke. Umulig å trykke godta samtale når det ringer. Tastauret forsvinner når du skal trykke. Opptill 7-8 ganger før du kan skrive melding. Av og til er det nesten umulig å få låst opp telefon. Tastlås går på av seg selv, og henger med videre selv om den er opplåst osv. Telefonen låser seg. Tror jeg må ta ut batteriet på telefonen 1-2 ganger i uka pga disse feilene.

Lenke til kommentar

Er hvertfall sykt irreterende. Hvertfall når du sitter i bilen og prøver å ta i mot en samtale, men telefonen nekter å reagere. Eller når du går rundt på kjøpesenter og prøver å sende en melding, men telefonen har låst seg, og du må ut med batteriet for å få liv i den igjen. Likevel er det med at tastaturet hopper opp og ned når du skal skrive melding som er mest irreterende :/

Lenke til kommentar
Er hvertfall sykt irreterende. Hvertfall når du sitter i bilen og prøver å ta i mot en samtale, men telefonen nekter å reagere. Eller når du går rundt på kjøpesenter og prøver å sende en melding, men telefonen har låst seg, og du må ut med batteriet for å få liv i den igjen. Likevel er det med at tastaturet hopper opp og ned når du skal skrive melding som er mest irreterende :/

Kanskje du skal prøve å reflashe rommen på nytt. det bør fikse problemene utenom sms buggen...

Lenke til kommentar
Er hvertfall sykt irreterende. Hvertfall når du sitter i bilen og prøver å ta i mot en samtale, men telefonen nekter å reagere. Eller når du går rundt på kjøpesenter og prøver å sende en melding, men telefonen har låst seg, og du må ut med batteriet for å få liv i den igjen. Likevel er det med at tastaturet hopper opp og ned når du skal skrive melding som er mest irreterende :/

 

 

 

Har også bare sms bug driten..

Men, hvis du tar ut minnepennen.. ser du en rød knapp inni der.. trykk den så slipper du å ta ut batteriet. Ville også prøvd å legge inn siste rom på nytt.

Føler i grunnen forrige rom var bedre enn den siste jeg..

Lenke til kommentar
har ikke testet noen.. enda, funket den bra med 6.5? funnet noen andre bra roms?

 

Har ikke kommet så langt enda. Jeg har prøvdå sette meg skikkelig inn i dette, slik at risken for feil blir mindre. Men jeg er nå ganske klar for å teste :) Håpet kanskje at andre her på forumet kunne kommet med noen tips, men ser ut til at tråden er temmelig død...

Jeg har også sjekket ut en annen rom som jeg tenkte å prøve først...Cloudfya på xda har noen interessante...

Update:

Har fått lagt inn HardSPL (Olinex 1.40), og det gikk smertefritt. Så da er det bare å sette igang å teste ut rom's :) Skal se om jeg får sjekket litt i morgen...

Lenke til kommentar
Chivas: kossen går det? sendte deg en mld..

Har sendt deg svar...

 

Idag innstallerte jeg ND4SPD sin WM 6.5 ROM, og den synes ganske bra :) Innstallerte den mer eller mindre kun for å teste ut hva som er i vente når den blir offisiell, samt å få sjekket ut om jeg fikset å flashe custom roms :D (det gikk strålende)

Det er 2 ting IMO som er litt kødd med den rommen:

1: Det er ingen phonepad for sms skriving.

2: Klarer ikke å innstallere Norsk T9 pakke.

 

Har sjekket litt rundt, og virker som om det er kompatibilitetsproblemer med 6.1 T9 pakker vs 6.5. Så hvis jeg ikke finner noen løsning, går jeg nok tilbake til 6.1 og en annen ROM.

Ellers virker 6.5 uten "skall" nærmest som et kvantesprang i forhold til 6.1 :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...