Gå til innhold

HTC Diamond FAQ


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Får du et tilkoblingsvalg når du kobler til på telefonen? Skal komme et valg mellom "dataoverføring" og "active sync". Høres ut som du kanskje kan ha satt til at den automatisk bruker førstnevnte.

 

 

Du hadde helt rett, hadde satt den til å automatisk bruke "dataøverføring" Takk for hjelpen :)

Lenke til kommentar
Kommet ny ROM oppg. til Diamond? Hva er nytt?

raskere flo3d,g-sensor kalibrer ting er på, mp3 spilleren funker nesten helt, det kommer lyd fra høytaleren på telefonen selv om handsfree er koblet til.. hmm.. ny java ting, som gjør at f.eks opera mini blir større å kan brukes.. :)

 

eller.. hvis det er den fra januar det er snakk om...

Endret av Johnti83
Lenke til kommentar

Hei.

 

Har tidligere i tråden fortalt at touchen på skjermen min ikke fungerer.

Nå har jeg tenkt å ta og resette hele telefonen for og se om det hjelper.

 

Men jeg finner ikke den katalogen hvor kontaktene mine ligger.

 

Noen som kan hjelpe meg og få kontaktene over til pc`n ?

 

 

Mvh Robert.

Lenke til kommentar
Angående oppdatering av ROM: Det virker som at alle som skriver inn her har problemer med det. Er det i det hele tatt noen som har greid å ta backup av telefonen, oppdatert ROM og fått det gamle innholdet tilbake på telefonen uten trøbbel? Jeg kjenner at jeg kvier meg litt for å gi meg i kast med dette, og trenger å høre at det er mulig å få dette til uten å rote alt til.

 

Hos meg gikk det fint.

Vedr. backup i forbindelse med rom-oppgradering: Brukere på XDA-Developers anbefaler å ikke bruke Sprite backup til dette, men PIM Backup: PIM Backup

I tillegg til kontakter, kalender og oppgaver tar denne også backup av all sms, mms, epost og samtalelogg.

 

Jeg brukte MyMobiler til å ta skjermbilder av eierinfo, enhets-id etc.

MyMobile

 

Jeg fulgte denne Diamond oppgraderings-guiden, og alt gikk smertefritt:

Diamond Upgrade Guide

 

Hei. Mymobile fungerer ikke, jeg får ikke til og trykke på "koble til med active sync" fordi skjermen min ikke tar imot mine finger trykk. Får heller ikke til og velge det med og bruke navigerings tasten.

 

Når det gjelder "PIM Backup" så støtter den ikke vista 64bit,

 

Noen tips?

 

 

Mvh Robert.

Lenke til kommentar
Naviger deg til programmer tabben med 'piltastene', velg en ledig plass og legg til filutforsker, start den og naviger deg på samme måte frem til pim backup tool og start den, så tar du backup ved å navigere deg frem.

 

Har selv tenkt tanken.. men jeg har ingen ledig plass! :( heh, men det ser ut som at skjermen funker.. den er bare veeeeeeeeeeeldig treg... :(

 

 

Mvh Robert.

Lenke til kommentar

SMS bug fix??? :

 

Noen som har funnet ut om det er noen måte å fikse bug'en(e) med sms i nyeste ROM??

Jeg tenker da på bug'en hvor man må skrive første bokstav i ord 2 ganger for å få den med, samt at tastatur åpner/lukker seg nærmest helt virkålig...

Skulle tro man kunne fikse dette i registeret eller ved å editere en fil - siden dette ikke var på den forrige rom'en.

Lenke til kommentar
Selvsagt er ikke et WM program støttet av vista 64bit :)

 

Du flytter filen over til mobilen og kjører den derifra.

 

noe som kan være vanskelig uten touch skjerm.

 

Er nok det ja, noe annet forslag?

 

 

Mvh Robert.

 

Har nå tatt Hard Reset, og touchen fungerer alikevell ikke.

 

Sender tilbake telefonen.

 

Er det anbefalt og klokke denne tlf?

 

Mvh Robert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...