Gå til innhold

HTC Diamond FAQ


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg la den inn i hvert fall.

Har ikke forska så mye på endringene, og jeg har aldri sliti med det som sto nevnt under Improved Functions and Fixes.

Har SMS bug'en blitt fiksa? (første bokstav må skrives 2 ganger, og at tastaturet åpner/lukker seg noen ggr før du får skrevet noe...)

 

Denne tråden er jo tydeligvis nærmest død, men for de som lurer har jeg fått svar fra et annet forum, og den nye ROM'en fikser ikke buggen dessverre :(

Lenke til kommentar
Jeg la den inn i hvert fall.

Har ikke forska så mye på endringene, og jeg har aldri sliti med det som sto nevnt under Improved Functions and Fixes.

Har SMS bug'en blitt fiksa? (første bokstav må skrives 2 ganger, og at tastaturet åpner/lukker seg noen ggr før du får skrevet noe...)

 

Denne tråden er jo tydeligvis nærmest død, men for de som lurer har jeg fått svar fra et annet forum, og den nye ROM'en fikser ikke buggen dessverre :(

 

:(

lurer litt på.. finnes det noen bra alarm klokke ting nå? som er gratis å funker på mp3?

Lenke til kommentar

Hei! jeg skal snart kjøpe en htc touch diamond og jeg har et spørsmål angående lydløs funksjonen for innkomende annrop. er det mulig å skru på lydløst mannuelt? og anngående "lyssensoren" hvis jeg er i et helt mørkt rom er telefonen lydløs da? hadde vært meget hyggelig om jeg fikk svar på dette. tusen takk :yes:

Lenke til kommentar

Ja, det er bare å trykke på volumtasten på siden av telefonen når den ringer, så slår ringelyden seg av. Eventuelt kan man snu telefonen opp-ned hvis man har den liggende på et bord, men det er mer en show off-funksjon.

 

Angående lyssensor og lydløs: Det skal ligge et program på http://www.xda-developers.com/ som lar deg gjøre det, men jeg husker ikke hva det heter i farten.

Lenke til kommentar

ok. tak for at du svarte :) jeg går på skolen så jeg benytter meg av lydløs funksjonen ca 4-5 timer hver dag untat i helgene. hvis mobilen min ringer i timen blir den jo tatt av læreren da har jeg ikke tid til å skru av lyden ellen legge den opp ned på bordet :) skjønte ikke helt om det var mulig og skru lyden av og på for innkomende annrop mannuelt telefonen ringer. det var det jeg lurte på. takk igjen for at du svarte så raskt :D

 

BTW: hvis noen vil kjøpe en htc touch diamond på nettet her er en link

 

https://secure.netcom.shop.moobi.com/index..../61238/bid/8224

Lenke til kommentar
skjønte ikke helt om det var mulig og skru lyden av og på for innkomende annrop mannuelt telefonen ringer. det var det jeg lurte på.

Man kan sette telefonen på lydløs manuelt når man ankommer skolen, som man gjør med en hvilken som helst annen telefon. Skulle du glemme å sette den på lydløs, kan du som sagt slå av ringelyden mens telefonen ringer.

Lenke til kommentar

Hei.

 

Jeg har akkurat oppgradert til nyeste ROM og har et spørsmål.

 

De programmene jeg har installert ligger på intern lagring og kan kjøres derfra, men hvordan får jeg tilbake snarveien til de i "programmer" menyen på touchFlo?

 

En ting til, jeg kjører activeSync og etter oppgraderingen driver den og fører all musikken på dataen min over til diamond'en.

Jeg vil absolutt ikke ha den over dit, men finner ikke noen instillinger som sier at jeg skulle overføre musikk dit. Hvor kan den instillingen være?

Endret av jfnilsen
Lenke til kommentar
skjønte ikke helt om det var mulig og skru lyden av og på for innkomende annrop mannuelt telefonen ringer. det var det jeg lurte på.

Man kan sette telefonen på lydløs manuelt når man ankommer skolen, som man gjør med en hvilken som helst annen telefon. Skulle du glemme å sette den på lydløs, kan du som sagt slå av ringelyden mens telefonen ringer.

 

tusen hjertelig takk for svaret ditt :)

jeg kan ikke vente med å kjøpe telefonen nå :D

Lenke til kommentar
Jeg har lastet ned en zip fil, extract og installert på telefonen. Hvordan åpner jeg filen? Må jeg inn på filutforskeren hver gang jeg skal åpne den filen?

 

for at filen din skal fungere må du åpne zip filen og ta ut CAB. filen du trenger kun denne filen (tror jeg) hvis jeg har forstått forklaringen rigtig. du kan iallefall prøve :)

Lenke til kommentar
Det betyr at det koster deg maks 20 kroner pr dag å surfe. Hvis du har passert 20 kroner, kan du altså fortsette å surfe uten å belastes for mer enn de 20 kronene.

 

aaah skjønner. tusen takk for svar. Er det mulig å finne ut hvor lenge jeg kan surfe før det koster 20 kr?

Lenke til kommentar
Det betyr at det koster deg maks 20 kroner pr dag å surfe. Hvis du har passert 20 kroner, kan du altså fortsette å surfe uten å belastes for mer enn de 20 kronene.

 

aaah skjønner. tusen takk for svar. Er det mulig å finne ut hvor lenge jeg kan surfe før det koster 20 kr?

 

Det går ikke på tid, men på antall MB du har lastet ned. Hva prisen for en MB, må du sjekke med din leverandør :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...