Gå til innhold

gi meg dine topp 5 band/artister, så skal jeg fortelle deg hvor mye du er verdt som menneske


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1. Pink Floyd

2. Kamelot

3. Bob Marley

4. Neil Young

5. Bruce Springsteen

y: neil young (10.0)

n: floyd, bob marley, springsteen (par ok på born to run)

 

din verdi som menneske: 4.6

 

Utruleg vanskeleg val, men eg fell på desse:

 

Tom Waits

Metallica

Led Zeppelin

Black sabbath (Dio years)

Thin lizzy

y: waits, zep, sabbath, fdkfkj

n: metallica, thin lizzy, metallica

 

din verdi som menneske: 5.5

Lenke til kommentar
1. Led Zeppelin

2. Jet

3. The black crowes

4. Ac/Dc

5. My morning jacket

 

Søker om å få byttet nr. 5 til Arcade fire, setter jeg litt tidsperspektiv på det må disse to byttes om ;) (tviler på at det gjør noen positiv forskjell i din bok!)

Endret av slux
Lenke til kommentar

Når eg tenkjer meg om kjem vel Dio inn på lista mi før Thin Lizzy.

What was i really thinkin'??

 

(Og kva gjeld Metallica er det sjølvsagt til og med Black album som er det beste, og nettopp difor var fjorårets konsert heilt fantastisk! :D )

 

Hardt å velge favorittband, men det var desse som gjaldt i dag, kan godt hende det endrar seg i morgon :p )

Endret av Bonnskij
Lenke til kommentar
1. Led Zeppelin

2. Jet

3. The black crowes

4. Ac/Dc

5. My morning jacket

 

Søker om å få byttet nr. 5 til Arcade fire, setter jeg litt tidsperspektiv på det må disse to byttes om ;) (tviler på at det gjør noen positiv forskjell i din bok!)

dessverre, denne endringen ville ikke ha påvirket vurderingen av ditt menneskeverd

 

Johnny Cash

Kris Kristofferseon

Joachim nielsen

Radiohead/Thom Yorke

Pink Flyod

y: kjfgk

n: mehhh

 

din verdi som menneske: 4.0

 

1: Metallica

2: In Flames

3: Soil

4: Queen

5: Dropkick Murphy's

y: nei

n: hvorfor liker alle in flames her?, metallica, queen, dropkick murphy's

 

din verdi som menneske: 3.0

Lenke til kommentar
ja, huffameg for et kjipt forum. fyfy.

misforstå meg rett, forumet i seg selv virker helt kurrant. imponert over at ingen har blitt provosert og/eller indignert over denne tråden enda, som vanligvis skjer. kudos!

 

det at folk har en lite utviklet musikksmak er noe man alltids kan gjøre noe med.

 

hihihi.

 

Kraftwerk

Wilco

Stones (The Rolling, that is)

Led Zeppelin

Franz Ferdinand

 

Det er helt umulig å få inn alle artistene jeg liker på en sånn liten liste, men det der er de jeg har hørt mest på i det siste.

y: kraft, stones, zep, wilco er nice til tider

n: franz ferdinand (beklager, helt utilgivelig. og dette som var på vei mot en strålende plassering :( )

 

din verdi som menneske: 6.0

Lenke til kommentar
Tråden er jo helt genial. Er det virkelig noen som tar seg nær av en slik satirisk tråd?

vi får se. alltid noen usikre know-it-alls som tar en 3.7'er personlig og begynner å syte og klage.

 

Led Zeppelin

The Eagles

Bob Marley

Bent

Coldplay

y: zep

n: eagles (tidenes overgrep mot menneskeheten?), bob marley (for ørtende gang), bent (hahaha), coldplay

 

din verdi som menneske: 1.7

Lenke til kommentar
misforstå meg rett, forumet i seg selv virker helt kurrant. imponert over at ingen har blitt provosert og/eller indignert over denne tråden enda, som vanligvis skjer. kudos!

 

Ja, dette er i utgangspunktet en totalt meningsløs og intetsigende tråd, og jeg forventet masse sinte poster av typen "Hvem faen er du til å bedømme", "Hvem tror du at du er blablabla". Godt at folk har hodet på rett sted, tråden er underholdende nok.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...