Gå til innhold

Inntak til universitet...er dere spente?


cira11

Anbefalte innlegg

Det står at jeg er på ventelistenummer nr 1. betyr det at bare en må avslå plassen for at jeg kommer inn? Faen har jo 49,5 poeng, og grensa er på 49,5 :S

Jepp,

Med mindre noen kommer foran deg pga feilutregninger etc.

 

Glimrende, da satser jeg på den. Tror dere jeg har gode muligheter?

 

 

Det står at jeg er på ventelistenummer nr 1. betyr det at bare en må avslå plassen for at jeg kommer inn? Faen har jo 49,5 poeng, og grensa er på 49,5 :S

 

Hvor finner du ventelistenummeret egentlig? kan ikke finne det..

 

Stod rett til høyre for poenggrensen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Æ hadd fjlakz å kom inn på NTNU, så da blir det fæst med skinnvæst og fart med bart på meg i en periode fremover, etter at jeg har skutt på noen kongler i Troms.

 

Kom inn på Ind. Kjemi og bioteknologi i primærkvote. I morgen (mandag) begynner rotteracet med å få fryst plassen frem til høsten 09, og jeg krysser alle fingre og tær for at det løser seg. :)

Lenke til kommentar
Æ hadd fjlakz å kom inn på NTNU, så da blir det fæst med skinnvæst og fart med bart på meg i en periode fremover, etter at jeg har skutt på noen kongler i Troms.

 

Kom inn på Ind. Kjemi og bioteknologi i primærkvote. I morgen (mandag) begynner rotteracet med å få fryst plassen frem til høsten 09, og jeg krysser alle fingre og tær for at det løser seg. :)

Hvilke vilkår gjelder for å få holdt av studieplassen ett år? Hvor er det man evt. søker?

Lenke til kommentar
I morgen (mandag) begynner rotteracet med å få fryst plassen frem til høsten 09, og jeg krysser alle fingre og tær for at det løser seg. :)
Jeg greide å rote meg fram til spørsmål 7-3 her, som tok meg videre til denne siden. Men jeg ble litt skuffet når jeg ikke fant en ferdig søknad. :(

Jeg får se om det kommer noe ferdig-greier med papirene som kommer i posten etter hvert. Jeg stoler ikke helt på at en egendiktet søknad vil gå gjennom. Og så må jeg klare å skaffe en bekreftet kopi.

 

Hvilke vilkår gjelder for å få holdt av studieplassen ett år? Hvor er det man evt. søker?
Fgtj. seff! ;) Endret av endrebjo
Lenke til kommentar

Det går kanskje an å få til utsettelse hvis du har et annet midlertidig handikap. Men da tror jeg det skal være et ganske så alvorlig handikap.

 

Mon tro om det kun er jenter som kan benytte seg at graviditetsregelen. Isåfall er det jo et klart brudd på likestillingen. ;) En skyldig gutt kan jo i mange tilfeller bli like belastet som sin bedre halvdel.

Lenke til kommentar
Det står at jeg er på ventelistenummer nr 1. betyr det at bare en må avslå plassen for at jeg kommer inn? Faen har jo 49,5 poeng, og grensa er på 49,5 :S

Jepp,

Med mindre noen kommer foran deg pga feilutregninger etc.

 

Glimrende, da satser jeg på den. Tror dere jeg har gode muligheter?

 

 

Det står at jeg er på ventelistenummer nr 1. betyr det at bare en må avslå plassen for at jeg kommer inn? Faen har jo 49,5 poeng, og grensa er på 49,5 :S

 

Hvor finner du ventelistenummeret egentlig? kan ikke finne det..

 

Stod rett til høyre for poenggrensen.

 

Er nok flere som har 49,5 poeng jj_89.

Lenke til kommentar
Vel, altså, jeg tenkte vel egentlig på å få holdt av plassen ett år slik at man kan ta et hvileår og gjøre noe helt annet. Men, ok, jeg tviler på at det lar seg gjøre. Man må nok komme opp med mye bedre grunner enn dét.
Stikk i militæret da! Men det burde du kanskje tenkt på det litt før.
Lenke til kommentar
Vel, altså, jeg tenkte vel egentlig på å få holdt av plassen ett år slik at man kan ta et hvileår og gjøre noe helt annet. Men, ok, jeg tviler på at det lar seg gjøre. Man må nok komme opp med mye bedre grunner enn dét.
Stikk i militæret da! Men det burde du kanskje tenkt på det litt før.

Haha, aldri om jeg begynner i militæret. Da hadde jeg heller gått for alternativ 2, med familiestiftelse :) Ellers godt forslag! ;)

 

Jeg ville tippa: Liten.

 

Men ikke stol på meg.

At risikoen for ikke å komme inn til neste år er liten, mener du? :)

Lenke til kommentar
Det står at jeg er på ventelistenummer nr 1. betyr det at bare en må avslå plassen for at jeg kommer inn? Faen har jo 49,5 poeng, og grensa er på 49,5 :S

Jepp,

Med mindre noen kommer foran deg pga feilutregninger etc.

 

Glimrende, da satser jeg på den. Tror dere jeg har gode muligheter?

 

 

Det står at jeg er på ventelistenummer nr 1. betyr det at bare en må avslå plassen for at jeg kommer inn? Faen har jo 49,5 poeng, og grensa er på 49,5 :S

 

Hvor finner du ventelistenummeret egentlig? kan ikke finne det..

 

Stod rett til høyre for poenggrensen.

 

Er nok flere som har 49,5 poeng jj_89.

 

 

Ja, men det stod at jeg var nummer 1 på ventelisten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...