Gå til innhold

kjøpe konto nr2, uten og kjøpe spillet fysisk. mulig?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

skal kjøpe meg enda en wow account (totalt 2 stk), men på wow-eu, så kan jeg gå innpå create account, men må skrive inn cd-key..

 

er det mulig og opprette en account, UTEN og måtte kjøpe både wow, og tbc (snart wotlk..om ikke 2 stk) fysisk igjen?

 

-Takk

 

 

EDIT: ser ut som om jeg må kjøpe spillet fysisk på nytt.. bah

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har en trial konto(riktignok 1 år gammel nå) men har testet muligheten for å oppgradere den til en vanlig konto men gikk ikke :/

 

"Online activation is not possible with this type of trial account."

 

Så går det på noen andre måter kanskje? Uten at man må kjøpe en key fra butikkene nevnt over.

Lenke til kommentar
Har brukt www.gamersloot.net flere ganger, første gang du handler der så ringer de deg for å bekrefte at du er deg. Deretter hvis du kjøper flere ganger får du CD-key/game-card key etter 2 min som regel. Veldig fornøyd med den siden.

 

 

Jepp kan bekrefte at gamerloot.net er en seriøs aktør. Kjøpt tilsammen 4 cd-keyer derfra og aldri hatt noe som helst problem. Nøkkelen får du i løpet av minutter.

Lenke til kommentar

Joda, gikk kjapt det. Kjøpte både WoW og BC nøkler, fikk telefon og bekreftet kjøpet. Fikk e-post med link til siden gamersloot.net hvor nøklene mine skal ligge.

Problemet er bare at det står at jeg har kjøpt 2 nøkler, men får en feilmelding som sier at dn ikke kan vise nøklene! Det står også at visst man ikke ser nøklene, så trykk denne linken bla bla bla. Trykker på den, og får opp begge ordrene (WoW og BC). Uansett hvilken av di jeg trykker på, får eg bare en "CD delivery error, data missing" feilmelding...

Jaja, ikke veldig seriøst så langt hvertfall.. :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...