Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

" Tisse strålen deler seg "


bruker9842

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Yoshi

At han bør oppsøke lege om det bekymrer han, er nok et veldig godt råd.

 

For øvrig sitter jeg her og humrer litt av den meget passende orddelingen i emnefeltet. :wee:

 

EDIT: Passer ikke egentlig denne tråden langt bedre inn i helsekategorien?

Endret av Yoshi
Lenke til kommentar
Vis han trekker tilbake forhuden så spruter det jo overalt. Han burde heller sjekke om han har forhuden onkelig over hode, kanskje "justere" litt.

I know. Men om han trekker tilbake forhuden finner vi ut hvor feilen ligger. Tipper det er en liten del av forhuden som er "limt" inntill andre siden av forhuden, sånn at det blir to hull :O I så fall burde det hjelpe å trekke forhuden tilbake og så foran igjen.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest
Vis han trekker tilbake forhuden så spruter det jo overalt.

 

 

 

huhlatter.gifhuhlatter.gif

 

- Det gjør det vel ikke. Vis det gjør det, er det noe feil med penisen deres :whistle:

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke din venn skal være engstelig. Hvis du kunne gi meg alder på personen og om femomenet oppstår også når han har forhuden trukket tilbake samt om han har hatt det hele livet, ville det ha vært lettere å gi et kort svar.

At din venn skyter med dobble piper trenger ikke være en varig deformasjon. Penisen er under hele livet i kontinuerlig men langsom forandring. Det samme er urinblærens evne til å lage trykk nok til å kvitte seg med urin.

Men tenk deg en ordinær hageslange. det skal ikke til med mye press på åpningen for at den skyte dobble stråler. På samme måte kan man også manipulere hageslagen til å skyte en enkel stråle.

Men legen er jo der, norsk velferd tilsier at han har all rett på å oppsøke legen sin med det som plager ham. Det kan jo tross alt være noe som kan fikses med en enkel prosedyre. Bestill en time, i mellomtiden kan han jo sitte ned å tisse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...