Isvarmt Skrevet 5. juli 2008 Skrevet 5. juli 2008 - Jeg har lurt litt på dette siden, en gamer ofte spiller med headset osv, da lurer jeg på hvor god hørsel dere har. Ta denne Siemens testen, den er nok ikke verdens beste test, men kan noen si hva de får her, hadde vært morsomt, testen tar 1 minutt. Og til de som virkelig har hørselskader hva får dere?
Bruktbilen Skrevet 5. juli 2008 Skrevet 5. juli 2008 Han glemte nok linken, men jeg har hvertfall 9/9 i hørsel...
Isvarmt Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Skrevet 5. juli 2008 sorry her: http://www.siemens-hearing.co.uk/uk/05-abo...earing-test.jsp
ATWindsor Skrevet 5. juli 2008 Skrevet 5. juli 2008 Han glemte nok linken, men jeg har hvertfall 9/9 i hørsel... Betyr neppe så alt for mye, testingen i forsvaret er ganske dårlig, har også "9/9", men har allikevel en liten dip i responsen på rundt 4k, noe som ikke er uvanlig, og et klassisk tegn på en liten hørselsskade. AtW
Haunts Skrevet 5. juli 2008 Skrevet 5. juli 2008 Jeg går nok heller til moren min (hun er helsesøster) og får tatt en skikkelig hørsel test enn det her, no offence
Isvarmt Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Skrevet 5. juli 2008 ja det er jo klart , men er det noen som har tatt denne ,tar kun 1 monutt jo
Gormers Skrevet 5. juli 2008 Skrevet 5. juli 2008 (endret) Fikk medium elnosånt, men så er ikke jeg en som sover med ipod på heller. Måtte trykke to ganger på inaudible for å høre noe hver gang. Føltes litt rart siden jeg ikke hørte en dritt før jeg hadde trykket to ganger og etter det hørte jeg lyden skikkelig godt. Endret 5. juli 2008 av Gormers
Isvarmt Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Skrevet 6. juli 2008 Fikk medium elnosånt, men så er ikke jeg en som sover med ipod på heller.Måtte trykke to ganger på inaudible for å høre noe hver gang. Føltes litt rart siden jeg ikke hørte en dritt før jeg hadde trykket to ganger og etter det hørte jeg lyden skikkelig godt. hmm det kan vel være noe med hodetelefonene, uansett jeg måtte trykke en gang på hver av knappene for å høre noe. Brukte Koss porta pro
Stigma Skrevet 6. juli 2008 Skrevet 6. juli 2008 Jeg hørte ikke 1-1-1, eller evt. 1-2-1 litt avhengig av hvor lanvt volumet var kalibrert. Det betyr vel at jeg har noenlunde normal hørsel. Omtrent som jeg forventet i min alder. -Stigma
TronDoZY Skrevet 6. juli 2008 Skrevet 6. juli 2008 (endret) hørte alt untatt den siste høyeste, men den hørte jeg når jeg skrudde opp hodetelefonene, men det var bare såvidt. Prøvde annen gang uten å skru opp høretelefonene, da fikk jeg 1-1-2 (hørte bare "high pitchen" pittelitt, så tror ikke det teller =/, med pitelitt mener jeg "hadde ikke klart å høre det hvis jeg ikke konsentrerte meg") Endret 6. juli 2008 av TronDoZY
MatsAndreassen Skrevet 6. juli 2008 Skrevet 6. juli 2008 Fikk beskjed om at jeg ikke hadde hørselsproblemer =) Ganske glad for det.. men litt rart siden jeg har spilt trommer i ganske mange år (men jeg bruker hørselsvern)
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 6. juli 2008 Skrevet 6. juli 2008 (endret) Militæret mener i alle fall jeg har 9 på hørsel. Det kan da ikke klages på? Edit: Åh, skalaen går opp til 9 i militæret? Full pott på meg da Endret 6. juli 2008 av Motoko
Xiphac Skrevet 6. juli 2008 Skrevet 6. juli 2008 "AudioTest detected a slight hearing impairment" Den gangen jeg fikk testet hørselen på sesjon,fikk jeg 4/9.
Lugmeister Skrevet 6. juli 2008 Skrevet 6. juli 2008 Den hørsels testen i forsvaret suger. hadde bedre hørsel på testen når jeg gikk ut av millitæret enn da jeg var på sesjon. De setter den til best mulig for å unngå å måtte betale erstatning.
Uxzuigal Skrevet 6. juli 2008 Skrevet 6. juli 2008 Du får 9/9 i forsvaret om du hører mer enn 8-9 av de 14 lydene såvidt meg bekjent. Hørte 13 av de 14.
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 6. juli 2008 Skrevet 6. juli 2008 Tror nok de er litt "snille", ja. Jo flere med "bra" score, jo flere rekrutanter. På den annen side tar de inn bare færre og færre; halfassed as allways. Men nå sklir jeg av...
wingardium Skrevet 6. juli 2008 Skrevet 6. juli 2008 Måtte trykke på en gang hver for å høre. Har grei hørsel, men synet er verre :!:
KKake Skrevet 6. juli 2008 Skrevet 6. juli 2008 Hørselen min er det ikke noe i veien med, hørte low på andre forsøket, medium på andre forsøket og high på første.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå