Gå til innhold

Hvor god hørsel har dere GAMERE?

Anbefalte innlegg

Skrevet

- Jeg har lurt litt på dette siden, en gamer ofte spiller med headset osv, da lurer jeg på hvor god hørsel dere har. Ta denne Siemens testen, den er nok ikke verdens beste test, men kan noen si hva de får her, hadde vært morsomt, testen tar 1 minutt. Og til de som virkelig har hørselskader hva får dere? :tease:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Han glemte nok linken, men jeg har hvertfall 9/9 i hørsel...

Betyr neppe så alt for mye, testingen i forsvaret er ganske dårlig, har også "9/9", men har allikevel en liten dip i responsen på rundt 4k, noe som ikke er uvanlig, og et klassisk tegn på en liten hørselsskade.

AtW

Skrevet (endret)

Fikk medium elnosånt, men så er ikke jeg en som sover med ipod på heller.

Måtte trykke to ganger på inaudible for å høre noe hver gang. Føltes litt rart siden jeg ikke hørte en dritt før jeg hadde trykket to ganger og etter det hørte jeg lyden skikkelig godt.

Endret av Gormers
Skrevet
Fikk medium elnosånt, men så er ikke jeg en som sover med ipod på heller.

Måtte trykke to ganger på inaudible for å høre noe hver gang. Føltes litt rart siden jeg ikke hørte en dritt før jeg hadde trykket to ganger og etter det hørte jeg lyden skikkelig godt.

hmm det kan vel være noe med hodetelefonene, uansett jeg måtte trykke en gang på hver av knappene for å høre noe. Brukte Koss porta pro

Skrevet

Jeg hørte ikke 1-1-1, eller evt. 1-2-1 litt avhengig av hvor lanvt volumet var kalibrert. Det betyr vel at jeg har noenlunde normal hørsel. Omtrent som jeg forventet i min alder.

-Stigma

Skrevet (endret)

hørte alt untatt den siste høyeste, men den hørte jeg når jeg skrudde opp hodetelefonene, men det var bare såvidt.

Prøvde annen gang uten å skru opp høretelefonene, da fikk jeg 1-1-2 (hørte bare "high pitchen" pittelitt, så tror ikke det teller =/, med pitelitt mener jeg "hadde ikke klart å høre det hvis jeg ikke konsentrerte meg")

Endret av TronDoZY
Skrevet

Den hørsels testen i forsvaret suger. hadde bedre hørsel på testen når jeg gikk ut av millitæret enn da jeg var på sesjon. De setter den til best mulig for å unngå å måtte betale erstatning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...