Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor liker folk store/frodige jenter?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Sorry, men som Mann. Liker man damer uansett. Ekte menn bryr seg ikke om dama er slank eller litt chubby med former. Du må ha lavt testosteronnivå om du bare liker slanke damer.

 

Slike uttaelser minner meg om gutter/menn, som får ereksjon av å se ei dametruse på klessnora. Og jeg vet det er folk som har så lite sjans, at de tar hva som helst. De fleste jeg kjenner (som er av den typen), har sjelden, eller aldri, sjans på de som har atraktiv kropp. Men de tar alt annet, de få gangene de har mulighet. Endret av Friluftskar
Lenke til kommentar

Tynn  |<--  normal  -->|  feit

 

Pilene peker på min egen grense. Er du for tynn syns jeg ikke du er særlig pen. Har du for mye fett syns jeg ikke du er særlig pen. Begge deler er like ille. Alt mellom grensene kan jeg finne både tiltrekkende og vakkert. Jeg kan dessverre ikke noe for det, jeg tenner ikke på alt for tynne eller alt for tykke mennesker. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Enig. Selv synes jeg tynne menn er turn off og samtidig at feite/chubby menn er turn off. Det handler rett og slett om smak. 

 

Anonymous poster hash: 1c640...a16

 

Siterer denne til en viss grad. Jeg har falt for tynne menn, men har dessverre slitt litt med tenningen under sex fordi jeg foretrekker en stor mann. Da tenker jeg ikke stor som i "trener 5 dager i uken på treningsstudio" kroppen, men at han er kraftig av natur og kanskje har en handy jobb hvor han får brukt musklene litt. Litt mage og ekstra her og der, jeg syns ikke for høy muskelmasse og nada fettprosent er turn on. 

 

Smak og behag, ja. Av overnevnte grunn går jeg da ikke etter tynne menn fordi jeg vet at det blir problemer når det kommer til sex, jeg må rett og slett fantasere om noen andre og det er ikke noe snilt.

 

Anonymous poster hash: 716f2...085

Lenke til kommentar

Jeg bryr meg ikke så mye om vekt/utseende på dama, så lenge hun har en flott personlighet som skaper kjemi og gnist så er det ikke så farlig om hun er tynn, normal eller feil. Om hun har en flott kropp så er det sånn sett bare bonus, men som sagt personlighet og kjemi er det viktigste!

Lenke til kommentar

 

Jeg vil si disse er normalvektige. Noen av dem i øvre sjikt av normalvektig, men jeg ville ikke kalt noen av dem tykke.

 

Anonymous poster hash: 5d5d3...ea0

Lenke til kommentar

Hvorfor liker noen folk metal mens andre ikke kan fordra det? Kan noen forklare meg hvordan noen kan hate metal mens andre kan elske det? Eller er det meningsløst å forklare begge perspektiv til en person som kun innehar ett av dem? Tjahaa.. det tror jeg jaggu at det er!

 

Hva er grunnen til at noen er homo? Kan noen forklare meg hvordan enkelte mennesker kan foretrekke folk av samme kjønn som dem selv som en seksuell partner? Helt rasjonelt sett, hvordan går dette an?

 

Folk liker forskjellige ting. Hvorfor folk har de preferansene de har er sannsynligvis ikke definert på et rasjonelt nivå. Selv om det ofte er tilbakerasjonalisert og satt i perspektiv - eks. "jeg liker slanke jenter fordi disse sannsynligvis har en sunnere livsstil, og når jeg blir sett med ei slank jente øker min sosiale status fordi disse jentene er typisk sett ettertraktet". Dette kan være en rasjonalisering av ens egen preferanse. Men det er ikke grunnen til at man tiltrekkes av slanke damer fremfor overvektige. Grunnen er at man tiltrekkes av denne typen mennesker. Fordi man gjør det.



Anonymous poster hash: c72b1...042
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...