Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor liker folk store/frodige jenter?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-101642

Mer å ta i, mer å være glad i? Det kan jo også være noe med at de feminine formene kommer bedre frem når man har litt ekstra fett. Tenker da spesielt på at man får større pupper og rumpe.

Lenke til kommentar

Hmmm. Kan man ikke bare finne seg en neger da? - Nei, den var stygg. "African American" er vel det politisk korrekte? ;)

 

Har jo hørt mer å ta i, mer å være glad i. Men det får da være grenser. Hvis dere titter innom f.eks nakenprat.com, og ser på bildene av jentene der, så er nesten alle feite(utenom noen som er jævlig fine :D ). De får jo et utall positive kommentarer hver, noe som tyder på at folk vil ha mer. Det er helt utenkelig for meg å pule på noe slikt!

 

Dama mi er vel small eller xsmall i gensere(hm strl), 34 eller 36 i bukser og 80c i BH, og jeg ser på det som perfekt. Slank, med rumpe(altså ikke sånn flat faenskap) og pupper. Hu må jo ha litt former og slikt for å se bra ut, synes jeg. Tenkte å plukke ut et bilde på nettet som likna på hu, men fant ikke noe, og dere kan bare glemme real life bilder! :p

 

Jeg sitter faktisk med den oppfatningen av at et pent ansikt, flat mage, store pupper(ikke digre, men ganske store) og bra rumpe er noe som alle liker? Utenom de som er homofile eller de som liker kinky shit da ;P

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Hmmm. Kan man ikke bare finne seg en neger da? - Nei, den var stygg. "African American" er vel det politisk korrekte? ;)

 

Har jo hørt mer å ta i, mer å være glad i. Men det får da være grenser. Hvis dere titter innom f.eks nakenprat.com, og ser på bildene av jentene der, så er nesten alle feite(utenom noen som er jævlig fine :D ). De får jo et utall positive kommentarer hver, noe som tyder på at folk vil ha mer. Det er helt utenkelig for meg å pule på noe slikt!

 

Dama mi er vel small eller xsmall i gensere(hm strl), 34 eller 36 i bukser og 80c i BH, og jeg ser på det som perfekt. Slank, med rumpe(altså ikke sånn flat faenskap) og pupper. Hu må jo ha litt former og slikt for å se bra ut, synes jeg. Tenkte å plukke ut et bilde på nettet som likna på hu, men fant ikke noe, og dere kan bare glemme real life bilder! :p

 

Jeg sitter faktisk med den oppfatningen av at et pent ansikt, flat mage, store pupper(ikke digre, men ganske store) og bra rumpe er noe som alle liker? Utenom de som er homofile eller de som liker kinky shit da ;P

 

Kanskje fordi de som sier så mye fint om dem er stygge no-lifere i virkeligheten, som tror de har større sjangs for å score ei feit jente siden ingen normale gidder se på dem en gang?

Lenke til kommentar
OP. Vet ikke helt hva du ser på som litt feit jeg, men alle liker da ikke det samme. Vi er alle forskjellige, spesielt i smak.

 

Steffengd: Hva er en no-lifer?

 

En person han ser ned på. Mest sansynlig en helt fiktiv gruppering tatt ut av fantasien hans som han kan plassere folk i for å heve sin egen selvtilitt, samt fylle verden med litt forståelse.

 

Eksempel: "Faen. Skjønner ikke hvordan han kan tenke slik. Aha! Vent! Nå vet jeg det. No lifer. Jadda", mens han nikker annerkjennende til seg selv forran pc-skjermen.

 

Hvorfor noen liker "feite", "valkete", "kraftige" folk? Noen liker moren, andre liker datteren. Smaken er som baken. Hvorfor noen liker negere framfor asiater, eller asiater framfor buddeier vet ikke jeg. Hvorfor noen liker Van Gog fremfor Astrup vet ikke jeg, jeg vet heller ikke hvorfor noen faktisk kan mene at kitch er pent, men jeg driter strengt tatt i det. For vi er alle forskjellige. Sant?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Kanskje fordi de som sier så mye fint om dem er stygge no-lifere i virkeligheten, som tror de har større sjangs for å score ei feit jente siden ingen normale gidder se på dem en gang?

Haha, det er fullt mulig. Kan faktisk høres ganske logisk ut også:)

 

 

OP. Vet ikke helt hva du ser på som litt feit jeg, men alle liker da ikke det samme. Vi er alle forskjellige, spesielt i smak.

 

Steffengd: Hva er en no-lifer?

Som et eksempel(bilde fra google). Hu helt til høyre er i mine øyne smellfeit. Med andre ord så diger at jeg ikke engang hadde sett på hu hvis jeg så a på gata fordi da hadde jeg begynt å le. Veit det er slemt, men klarer ikke å kontrollere det. Må bare le av feite folk:P

 

Warning: scary picture

 

fat_woman_in_bikinis.jpg

 

 

 

En person han ser ned på. Mest sansynlig en helt fiktiv gruppering tatt ut av fantasien hans som han kan plassere folk i for å heve sin egen selvtilitt, samt fylle verden med litt forståelse.

 

Eksempel: "Faen. Skjønner ikke hvordan han kan tenke slik. Aha! Vent! Nå vet jeg det. No lifer. Jadda", mens han nikker annerkjennende til seg selv forran pc-skjermen.

 

Hvorfor noen liker "feite", "valkete", "kraftige" folk? Noen liker moren, andre liker datteren. Smaken er som baken. Hvorfor noen liker negere framfor asiater, eller asiater framfor buddeier vet ikke jeg. Hvorfor noen liker Van Gog fremfor Astrup vet ikke jeg, jeg vet heller ikke hvorfor noen faktisk kan mene at kitch er pent, men jeg driter strengt tatt i det. For vi er alle forskjellige. Sant?

En "no-lifer" er rett og slett en som ikke har noe liv. Med andre ord en som henger på nettet og får annerkjennelse der fordi h*n ikke tør å snakke med mennesker i real life. Jeg spurte heller ikke om din mening om hva folk liker eller ikke. Jeg lurer på hvorfor noen tenner på feite folk!

Lenke til kommentar
Gjest lalala_nei

Fordi noen - som meg selv - finner det sexy.

Enkelt og greit. Valker er herlig, hvile hodet på uten å kjenne bein. Bodyfucking et cetera =D

Lenke til kommentar

Naja...kanskje det ikke alltid er formen man ser etter? Men det indre?

Har merket at de litt kraftige, store venninnene mine (jeg er bitte liten i forhold til dem, altså bare bare så vidt over halvvannen meter) har som oftest bedre humor enn de i normal størrelse. De tåler mer humor og spøk så lenge du ikke omtaler dem direkte "feit". Og så er de ganske mye mer tidigere. Jeg er ganske glad i dem! ^^

 

Litt krafting med litt fett i kroppen er helt greit, men ikke sånn overdrevet tjukk. Mange av de smellfeite jeg har møtt eller gått forbi har en skikkelig vond lukt. Og så går de så tungt og tar mye plass.

 

Selv har jeg likt en gutt som er lubben..., men det er personligheten jeg har falt for :love:

Endret av Valvildi
Lenke til kommentar

Er fint med litt former, men finnes grenser.

 

Selv synes jeg at alt for tynne jenter ikke er atraktivt, og chubby jenter er ikke atraktivt, det er ikke veldig feite jenter heller. Men det finnes jo en mellomting mellom alt for tynn å chubby og det er det jeg ser på som en normal og sunn kropp.

Lenke til kommentar
Tittel sier vel sitt. Jeg er en av de som liker slanke jenter(ikke for slanke, men ikke sånn mjuke og valkete. Jeg har dog fått med meg at veldig mange andre liker store jenter. Kan noen forklare meg hva som er sjarmen med dem?

 

Kan du forklare hva som er sjamren med detn type utseende du liker uten å bruke subjektive vendinger av typen "det ser best ut"? Det er jo ikke alltid så lett å forklare folk hvorfor man liker noe på et estatisk grunnlag.

 

AtW

Lenke til kommentar

Såklart kan jeg forklare det! Jeg liker jenter som er tynne, men har former, fordi det ser kvinnelig ut uten å bli for tynt(guttekropp) eller for tjukt(feit ekkel kropp). Jeg liker å kunne kose uten å kjenne bein overalt, og jeg liker at jenta er såpass hard at hun ikke virkere lubben. Synet mitt på kvinnekroppen baserer seg kanskje mer på følelse enn utseende, iom at jeg liker jenter som er muskuløse. Ikke NTG-kropp, men markerte armer, bittelitt sixpack og harde lår/legger. Puppene skal ikke være harde, men store, deilige og myke. Med andre ord, kvinnelige former bygd opp av muskler, ikke fett. Bra nok besvart?

 

Det du nevnte er nettopp litt av grunnen til at jeg starta tråden. Jeg vil vite hva folk ser i feite folk! Jeg liker ikke feite folk på noen måte, og synes de er i overkant smiskete.(sikkert overkompensasjon pga kroppen). Jeg liker heller ikke de skinny, for de er litt for fanatiske om vekt etc. Jeg liker "normale" folk.

 

BTW, det heter estetisk, ikke estatisk, men det er kanskje en skrivefeil?

Lenke til kommentar
Såklart kan jeg forklare det! Jeg liker jenter som er tynne, men har former, fordi det ser kvinnelig ut uten å bli for tynt(guttekropp) eller for tjukt(feit ekkel kropp). Jeg liker å kunne kose uten å kjenne bein overalt, og jeg liker at jenta er såpass hard at hun ikke virkere lubben. Synet mitt på kvinnekroppen baserer seg kanskje mer på følelse enn utseende, iom at jeg liker jenter som er muskuløse. Ikke NTG-kropp, men markerte armer, bittelitt sixpack og harde lår/legger. Puppene skal ikke være harde, men store, deilige og myke. Med andre ord, kvinnelige former bygd opp av muskler, ikke fett. Bra nok besvart?

 

Det du nevnte er nettopp litt av grunnen til at jeg starta tråden. Jeg vil vite hva folk ser i feite folk! Jeg liker ikke feite folk på noen måte, og synes de er i overkant smiskete.(sikkert overkompensasjon pga kroppen). Jeg liker heller ikke de skinny, for de er litt for fanatiske om vekt etc. Jeg liker "normale" folk.

 

BTW, det heter estetisk, ikke estatisk, men det er kanskje en skrivefeil?

 

Du lister jo bare opp subjektive ting og beskrivelser, du lister opp hva du liker, men ikke hvorfor, (utover "ikke for tjukk, ikke for tynn"-type uttalelser). Det er ikke noe galt med det du liker, men det er da vitterlig ikke noe annet en en subjektiv opplisting av ting du liker, og slik blir det gjerne.

 

Det var en liten skrivefeil ja.

 

AtW

Lenke til kommentar
Hahaheam, tøft, bare ett spørsmål, er det lenger "inn" i feite jenter enn vanlige?

Vil da tro det:P Rent teknisk, tror jeg ikke skjeden er lengre, men det føles dypere, iom at det er så mye fett og faenskap i labia majora(de ytre kjønnsleppene). Bare søk på "fat woman pussy" og "skinny woman pussy", så ser du vel forskjellen :p

 

Du lister jo bare opp subjektive ting og beskrivelser, du lister opp hva du liker, men ikke hvorfor, (utover "ikke for tjukk, ikke for tynn"-type uttalelser). Det er ikke noe galt med det du liker, men det er da vitterlig ikke noe annet en en subjektiv opplisting av ting du liker, og slik blir det gjerne.

 

Det var en liten skrivefeil ja.

 

AtW

 

Hmmm. Klarer ikke å fortelle det på en annen måte. Alt kan vel egentlig summeres i at jeg tenner på den type jente jeg nettopp beskrev, men jeg tenner ikke på skinny eller feite jenter. Kan du forklare meg hvorfor du liker den typer jenter/gutter du liker?

Lenke til kommentar
Du lister jo bare opp subjektive ting og beskrivelser, du lister opp hva du liker, men ikke hvorfor, (utover "ikke for tjukk, ikke for tynn"-type uttalelser). Det er ikke noe galt med det du liker, men det er da vitterlig ikke noe annet en en subjektiv opplisting av ting du liker, og slik blir det gjerne.

 

Det var en liten skrivefeil ja.

 

AtW

 

Hmmm. Klarer ikke å fortelle det på en annen måte. Alt kan vel egentlig summeres i at jeg tenner på den type jente jeg nettopp beskrev, men jeg tenner ikke på skinny eller feite jenter. Kan du forklare meg hvorfor du liker den typer jenter/gutter du liker?

 

Akkurat, du klarer egentlig ikke å forklare hvorfor, det gjør ikke jeg heller, derfor tror jeg det blir vansklig for deg å få et fornuftig svar på spørsmålet du stiller i topicen.

 

AtW

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...