Gå til innhold

Skal du ha Iphone bør du lese dette


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Dette med datapriser må jo være ganske misvisende. Greit nok at man får 100 MB inkludert i abonnementet, men man kan jo fint surfe veldig mye uten at det koster spesielt:

 

Fra Netcom sine sider ( https://netcom.no/priser/datapriser.html?fane=privat )

 

Til mobilen

Alle våre abonnement har en standard datapris for bruk av internett (WAP) og annen dataoverføring på mobilen.

 

GPRS / EDGE / 3G (UMTS) / Turbo 3G (HSDPA)

 

Kr/MB

20,-

Maks. pris per dag

20,-

 

 

- Da surfer jo du ikke for mer enn 20 kr per dag uansett hvor mye du laster.

Lenke til kommentar
Kr/MB

20,-

Maks. pris per dag

20,-

Ved lanseringen av iTalk fortalte NC at maksprisen som de andre NC-abonnementene har ikke gjelder. Endret dette seg ved iConnect-lanseringen?

 

 

Det har vel alltid vært sånn så lenge jeg har hatt Netcom. Jeg har surfet en del på mobilen i sommer via PC. Har ikke betalt noe mer enn 20 kroner per dag, selv om jeg har lastet ned mye mer enn 1 MB.

 

På detaljene på min faktura står det at jeg har lastet 760 MB i denne måneden og det har kostet meg kr. 203.

Lenke til kommentar

Du svarte ikke på spørsmålet mitt. Ved lanseringen av iTalk-abonnementene ble det sagt at disse fikk en egen makspris på 990kr/mnd (noe som ble endret, se under).

 

Italk Small (100 MB inkludert) har fortsatt makspris på 990 kroner måneden, Italk Medium (250 MB inkludert) har nå fått en makspris på 690 kroner og Italk large (1000 MB inkludert) har fått makspris på 190 kroner. Tidligere hadde alle tre abonnementene 990 kroner som makspris.
Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar
Du svarte ikke på spørsmålet mitt. Ved lanseringen av iTalk-abonnementene ble det sagt at disse fikk en egen makspris på 990kr/mnd (noe som ble endret, se under).

 

Italk Small (100 MB inkludert) har fortsatt makspris på 990 kroner måneden, Italk Medium (250 MB inkludert) har nå fått en makspris på 690 kroner og Italk large (1000 MB inkludert) har fått makspris på 190 kroner. Tidligere hadde alle tre abonnementene 990 kroner som makspris.

 

 

Ser det var jeg som var litt for rask til å lese.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...