Gå til innhold

Test: MSI Wind


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil bare (mtp. hva det står i testen ang. lagringsplass/type hos Wind-konkurrentene) legge til at Acer Aspire one også kommer med 80GB HDD og 1GB RAM, da merket som enten A150L (Linux) eller A150X (Windows). Det er kun A110L (Linux) som er "begrenset" til 8GB SSD og 512MB RAM :>

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Er dette den ferdige utgaven? Det står SECRET på brikkesettet (ICH7 M)

 

virker som denne maskinen muligens bruker en ES utgave av det brikkesettet, men tror ikke det er særlig store forskjeller fra dette brikkesettet og til en ferdigstilt versjon. Vil tippe dette er en sen ES, og vil derfor være så og si likt som ferdigstile produktet (vel og merke om det er ES)

 

Virker veldig intressant denne maskinen, eneste jeg savnet litt var Gbit ethernet, men dette er uansett ikke særlig viktig på så svake maskiner...

 

Frister veldig med en slik, oppgradert til 2Gb minne og 250Gb+ HDD, da tror jeg dette blir en liten hendig maskin som sparker greit fra seg... :)

Lenke til kommentar

Hmm, ser endelig ut som om jeg har funnet en duganes kandidat til skole/div pc.. Men jeg lurer litt på et par småting:

Hvordan er pcen i forhold til å vise filmer i hd kvalitet (Vet du ikke trenger filmer med den oppløsningen på den skjermen, men er no den størrelsen jeg laster ned filmer i...)

Om det trengs mye miksing og triksing for å få linux til å fungere på den, eller om det går i det hele tatt..

Og om det er mulig å få noen faktiske mål på hele herligheten, tenkte jeg skulle visualisere hvor stor den egentlig er..

Lenke til kommentar
Hmm, ser endelig ut som om jeg har funnet en duganes kandidat til skole/div pc.. Men jeg lurer litt på et par småting:

Hvordan er pcen i forhold til å vise filmer i hd kvalitet (Vet du ikke trenger filmer med den oppløsningen på den skjermen, men er no den størrelsen jeg laster ned filmer i...)

Om det trengs mye miksing og triksing for å få linux til å fungere på den, eller om det går i det hele tatt..

Og om det er mulig å få noen faktiske mål på hele herligheten, tenkte jeg skulle visualisere hvor stor den egentlig er..

Lenke til kommentar
Hmm, ser endelig ut som om jeg har funnet en duganes kandidat til skole/div pc.. Men jeg lurer litt på et par småting:

Hvordan er pcen i forhold til å vise filmer i hd kvalitet (Vet du ikke trenger filmer med den oppløsningen på den skjermen, men er no den størrelsen jeg laster ned filmer i...)

Om det trengs mye miksing og triksing for å få linux til å fungere på den, eller om det går i det hele tatt..

Og om det er mulig å få noen faktiske mål på hele herligheten, tenkte jeg skulle visualisere hvor stor den egentlig er..

 

Her har du målene:

 

Dimension & Weight

260(L) X 180(D) X 19-31.5(H)mm

1.0KG with 3 cell battery

 

Kilde er Netshop.no ;)

http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=105474

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...