Gå til innhold

Den Store Diskusjon.no-turneringa i Brawl! Eliminering pågår!


abcdabcd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ok, nå lurer jeg på en ting, Olav!

 

Hvis spillere har like mange poeng (noe som er mulig ja?). Hva avgjør hvem som skal være øverst?

innbyrdes oppgjør perhaps?

 

Men! Hvorfor ikke gi poeng etter antall seiere/tap i et sett? Vinner en fyr 2-1 i settet får vinneren 2 poeng, og taperen får med seg det ene poenget. Mye bedre måte å gjøre det på...

 

Kanskje for sent nå, men til neste gang er det noe å tenke på. Det belønner folk som vinner matcher uten at de tar hele gamet.

Lenke til kommentar
ok så man kan spille så mange kamper man vil med de i gruppen sin for å få poeng? da vil jo noen spille mye mer enn andre og få mange flere poeng, det vil være litt unfair..

 

Det KAN jo ikke være sånn det funker da. Ville vært helt på trynet. Jeg står oppført som medarrangør på førstesida tror jeg, så da bestemmer jeg at NEI sånn er det ikke.

 

Man spiller 1 gang mot hver motstander, og poster resultatet av det. Altså en fight best av 3. Just in case noen ville misforstå.

Lenke til kommentar

 

 

ok så man kan spille så mange kamper man vil med de i gruppen sin for å få poeng? da vil jo noen spille mye mer enn andre og få mange flere poeng, det vil være litt unfair..


Det KAN jo ikke være sånn det funker da. Ville vært helt på trynet. Jeg står oppført som medarrangør på førstesida tror jeg, så da bestemmer jeg at NEI sånn er det ikke.

Man spiller 1 gang mot hver motstander, og poster resultatet av det. Altså en fight best av 3. Just in case noen ville misforstå.

Jajaja, en kamp bare! EN KAMP FOR HVER MOTSTANDER I GRUPPA. (Også oppdatert i reglene)

(Bra at du passer på alle spørsmålene AlltidRett, når jeg først får sjekka tråden er den vanligvis full av spørsmål og diskusjon rundt regler x_x.)

Uansett folkens, hvis det er noe dere virkelig lurer på får jeg svart dere etterhvert, så ikke anta noe så sikkert med en gang.

Greit simster, du melder frafall...
  Endret av abcdabcd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...