Gå til innhold

Den Store Diskusjon.no-turneringa i Brawl! Eliminering pågår!


abcdabcd

Anbefalte innlegg

Nei har nok ikke det. Dårlig med spilling for min del. Folka her bruker den eneste tven i huset 24/7 omtrent for tiden. Det betyr SVÆRT lite spilling på meg. Er skikkelig irriterende egentlig. Får ikke runnet noen av mine bedre eventyrspill o.l. Og de gangene jeg får spille, er det så lite.

 

Er et under at jeg har kommet så langt som jeg har, ettersom jeg tror 80% av de andre i turneringen sannsynligvis har spilt spillet _endel_ mer enn meg.

 

Men vi får ta det snarest, mr. Rett! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Viste seg å være et godt valg det ja. Stillinga ble vel sånn 4 - 1 til meg? Like etter hadde jeg også en sudden death-jevn kamp mot DKen din! Pika er en utrolig god karakter. Nedover-smashen hans gjør mye av jobben...

 

Er egentlig veeeldig uforventa for min egen del at jeg skulle komme så langt. I allefall når jeg kom i en mindre gruppe på kvalikken, med bl.a. AlltidRett. Og gjennom selve turneringa møtte jeg på BÅDE Olav og AlltidRett. Tenkte sånn "kanskje en eller to runder".

 

Må jo nevne at Olav og AlltidRett taper mye på karakterene deres. Altså, Pika er kjip å sloss mot, med feil karakter.

Endret av UleDule
Lenke til kommentar

VC-spill? Det skulle være premie her ja. Sant det. Blir det noe av nå da?

 

Kanskje på tide å "oppdatere" tråden, Olav? "Eliminering pågår" står det fortsatt i tittelen, og på bracketen ser det ut som jeg og Rett ikke har spilt enda.

 

Sånn at det blir avslutta liksom. Nå som turneringa er over :)

Endret av UleDule
Lenke til kommentar
  • 6 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...