Gå til innhold

Den Store Diskusjon.no-turneringa i Brawl! Eliminering pågår!


abcdabcd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er med lett! Jobber på dagtid, har bare ei uke sommerferie i år... Så må bli på kveldstid.

 

 

Edit: Er dog i mot at arrangør kan delta.

 

Hva er galt med at arrangøren deltar,da?

 

Lurer jeg og på.

 

 

Jeg er med men skal jeg da først legge til alle sammen :p? Dette venne systemet er et hærk uten like. KOFOR IKKE BARE BRUKE FRIENDS PÅ WII, NINTENDO?!

 

 

hvordan gjør vi med fc og sånn da? legger vi til alle eller de vi spiller mot?

 

Du legger de til som er i gruppa di, og hvis du kommer deg til eliminering legger du til den du skal spille mot hvis ikke den personen allerede er på vennelista di.

Lenke til kommentar

Første gang jeg prøvde online på min Wii, og jeg syntes at det gikk usedvanlig sakte. Ikke i forhold til fps, men dårlig respons. Noen som opplever det samme?

 

Håper dette kan fikses med å kjøpe en Europeisk versjon.

 

Edit: Fant ut at det kanskje funket bedre med å spille gjennom friends. Håper dette er sånt :innocent:

Endret av Zaplame
Lenke til kommentar
Første gang jeg prøvde online på min Wii, og jeg syntes at det gikk usedvanlig sakte. Ikke i forhold til fps, men dårlig respons. Noen som opplever det samme?

 

Håper dette kan fikses med å kjøpe en Europeisk versjon.

 

Edit: Fant ut at det kanskje funket bedre med å spille gjennom friends. Håper dette er sånt :innocent:

 

Det kommer an på hvem du spiller mot, spiller du mot en amerikaner kan du forvente sakte respons, som er kalt button lag. Det opplever du nok ikke mot nordmenn, derimot.

Lenke til kommentar

Lurer også på regler, men kan vel melde meg på. Har bare spilt det siden 26. da, så ikke så veldig god enda, og har mistet litt motivasjon siden online-delen ikke fungerer optimalt, og jeg har ikke venner som jeg kan spille mot. Men med dette tuneringen i bakhodet kan jeg kanskje nyte spillet enda mer :)

Lenke til kommentar
Lurer også på regler, men kan vel melde meg på. Har bare spilt det siden 26. da, så ikke så veldig god enda, og har mistet litt motivasjon siden online-delen ikke fungerer optimalt, og jeg har ikke venner som jeg kan spille mot. Men med dette tuneringen i bakhodet kan jeg kanskje nyte spillet enda mer :)
Det hørtes trist ut :p
Lenke til kommentar

Tror nok Diddy skal få lov å bruke banane sine, og samme med snakes granater. Er vel først og fremst veldig overdreven camping/spamming med wolf og pit han tenker på, antar jeg.

 

Edit: Tja, en middels god spiller kan nok tape for en dårlig spiller om den dårlige spilleren er Pit eller wolf og bare løper sin vei og skyter prosjektiler hele tida. Gode spiller vil nok klare å straffe de som gjør dette, men er ikke like enkelt for alle. Så kanskje regelen ikke er så dum..?

Endret av AlltidRett
Lenke til kommentar

Ikke at jeg bruker slike strategi, men er jo ikke spilleren sin feil at spillet er laget slik at disse strategiene fungerer. Og da er det galt å straffe spilleren for det. Hadde dette vært et online-spill hadde jo dette blitt fikset, men da det aldri skjer blir det galt av spillerene å gjøre det. Og hvor går grensen på at man

Lenke til kommentar

altså, spamming av teknikker skaper ikke kontroll, vel kanskje litt, men det viser ikke at du har skills, noe som er hele poenget, en som er god vil kjapt kunne se vanene til den som spammer, og enkelt ta seg av dem, men hvor vil utfordringen være? hvor vil skillsa være? hvor vil morroa være? å spamme med banaskall funker heller ikke, imed at man bare kan ha 2 eller 3 stykker på banen samtidig.

Lenke til kommentar

Eg har vore med på tallause turneringar i CSS, og ofte har arrangøren delteke. Om det er ei sånn typisk treningsturnering i alle fall. Eg ser ikkje noko negativt i dette. Om dømminga hans vert uetisk blir han umåtelig upopulær her på diskusjon.no i alle fall, og vil nok ikkje lage til fleire turneringar. Men dette trur eg ikkje vil skje :)

Lenke til kommentar

Nå er jo tydeligvis jeg også en slags medarrangør i denne turneringen og da :p

Og vil bare få si det at om jeg skulle komme til å vinne turneringen, frasier jeg meg premien og gir den til nestemann på lista. Uansett har ikke vi arrangørene noe å vinne, så vi kommer nok ikke til å være feige og grinete i kampene våre bare for å vinne liksom.

Lenke til kommentar

Ja, ingen premie til oss arrangørene. Jeg ser det ikke som noe problem at en arrangør blir med, ettersom reglene er like for alle og så å si totalt nøytrale. Det du sier Strindmo er at det er jeg som lager reglene, ja, men jeg "skreddersyr" de ikke etter hvordan jeg vil ha dem. Jeg følger et tradisjonelt regelsett ofte brukt i Brawl-turneringer over hele verden, og igjen, det er ganske nøytralt.

Også lagt til bittelitt info på spammeregelen.

Endret av abcdabcd
Lenke til kommentar

Som medarrangør benytter jeg sjansen til å klage. Det er 17 ting jeg ikke forstår! Hvorfor må det være akkurat 26? burde da kunne funke med mindre og? Bare ta loddtrekning og gi enkelte en gratisbillett videre.

 

Og hvorfor vil du ikke ha tid på kampene? Jeg stemmer for 7-8 minutt. Mer enn nok tid på 3 liv :p

 

Kamper uten tid passer jo perfekt for spammers/feiginger da

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...