Gå til innhold

Den Store Diskusjon.no-turneringa i Brawl! Eliminering pågår!


abcdabcd

Anbefalte innlegg

Da har eliminering startet! Slik er oppsettet nå. Kanskje ikke helt som det skulle vært, men på grunn av lack of attendance, har det blitt slik. Noen har vært litt heldige, hehe. Men slik er oppsettet! TOTALT RANDOM OPPSETT

PREMIE:
Som du sikkert så på emnetittelen, vinneren vil belønnes med en PREMIE! Dette vil bli et VC-spill eller en godbit fra WiiWare! Ikke helt bestemt enda. Men premie vil det bli. God grunn til å bli med i turneringen, er det ikke?


REGLER

BANER:
Battlefield
Final Destination
Smashville
Yoshi's Island (Brawl)
Lylat Cruise
Delfino Plaza

3 stock, best 2 av 3 kamper, i finalen er det best 4 av 7 kamper.

Ingen tid.

Alle characters kan brukes. Spamming av angrep er forbudt (for eksempel Pikachu's Thunder en zillion ganger rett etter hverandre som kan gjøre det umulig for motstanderen å sloss tilbake).



rrettuag3.gif

Endret av abcdabcd
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror jeg kjører random jeg og, AlltidRett. Vil be alle andre som har hatt Brawl lenge før EU release om å gjøre det samme, for å jevne det litt ut. Dere må ikke, men jeg hadde helst sett at dere hadde gjort det.

 

PS: Begynner med å dele alle deltakere inn i gruppene sine nå, helt random. Bortsett fra en av dere ;)

Endret av ^Olav^
Lenke til kommentar

Spennende! Må bare få igang interneten på Wii'en min først. :new_woot: Er ikke helt sikker på om spillet er region blocka, takket være at min kopi er fra USA.

 

Edit: Jeg har hatt mitt spill i flere måneder nå, men allikevel suger jeg. Må jeg ta random char da?

 

Fox :love:

Endret av Zaplame
Lenke til kommentar
Jeg er med.

 

Regler?

 

Regler kommer hvis vi får inn 26 deltakere og turneringa går i gang.

 

Spennende! Må bare få igang interneten på Wii'en min først. :new_woot: Er ikke helt sikker på om spillet er region blocka, takket være at min kopi er fra USA.

 

Edit: Jeg har hatt mitt spill i flere måneder nå, men allikevel suger jeg. Må jeg ta random char da?

 

Fox :love:

 

Wii er ikke regionsfri, ergo er spillet regionsblokka. Men siden du har hatt det i flere måneder og "suger", antar jeg at du har enn freeloader som fortsatt kan brukes på Wii'n din? Finn ut om du kan bli med, så blir du registrert om du kan.

 

Hvis du anser deg som ganske erfaren og litt bedre enn de andre syns jeg du skal ta random, men om du ikke er fullt så god kan du vel bruke den du vil.

Lenke til kommentar

Jeg tenkte på om det var noen form for region inndelinger på online delene, som for eksempel at folk fra Japan kan spille med Europeere. Jeg har en chip så ikke noen freeloader.

 

Et lite spørmsål, bruker dere Gamecube, Classic eller Wii kontroller?

Endret av Zaplame
Lenke til kommentar

 

 

Jeg tenkte på om det var noen form for region inndelinger på online delene, som for eksempel at folk fra Japan kan spille med Europeere. Jeg har en chip så ikke noen freeloader.

Et lite spørmsål, bruker dere Gamecube, Classic eller Wii kontroller?


Okei. Alle kan spille mot alle ja, ingen fare for online der wink.gif Du er med =)

Jeg bruker GC-kontroller. Den er best inv_biggrin.gif

(Her går det unna, halvparten av plassene er fylt opp!)
  Endret av abcdabcd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...