Gå til innhold

Den Store Diskusjon.no-turneringa i Brawl! Eliminering pågår!

abcdabcd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haha, jeg spiller nesten bare online. Men gratulerer, det var en fortjent seier.

Vil forøvrig si at du garantert kommer til å møte Olav i neste runde, og da får du det TØFT. :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

=) skal knuse alle jeg kommer over!

MUHAHAHHAA

Noen oppdatering på når @ir og UleDule er ferdig? =)

Endret av TronDoZY
Skrevet
=) skal knuse alle jeg kommer over!

MUHAHAHHAA

Noen oppdatering på når @ir og UleDule er ferdig? =)

Jeg er klar i kveld tror jeg. Ellers har jeg ikke hørt fra atir enda.

Skrevet
AlltidRett og Olav på hver sin side av bracketen.... wow, how sporadic

La merke til det, jeg og.

Men de har sagt at de skal gi premien til nestemann på lista, så da er det kanskje like greit.

Heier forresten på Garney og hans syke Link.

Skrevet

Hehe, mistenker at det ikke var HELT "random" plassering akkurat der ja ;P Disse gutta nøyer seg ikke med eliminering i første eller andre runde ;) Er tross alt de som har arrangert den. Man arrangerer da ikke en turnering for å ryke tidlig!

Men whatever:

Jeg får uansett ta min runde i morgen tror jeg. Hvis han atir er her da, vel og merke. Jeg må sove nå. Jobb i mårra, og null søvn natten før.

Feel free to PM me med MSN eller noe @ir!

Skrevet
Hehe, mistenker at det ikke var HELT "random" plassering akkurat der ja ;P Disse gutta nøyer seg ikke med eliminering i første eller andre runde ;) Er tross alt de som har arrangert den. Man arrangerer da ikke en turnering for å ryke tidlig!

Men whatever:

Jeg får uansett ta min runde i morgen tror jeg. Hvis han atir er her da, vel og merke. Jeg må sove nå. Jobb i mårra, og null søvn natten før.

Feel free to PM me med MSN eller noe @ir!

...Jo, det var random.

Skrevet

Ser ut som at Krissman ikke kommer hjem før Onsdag (han Aspic skal spille mot og jeg møter i andre runde). Hva gjør vi med det? Venter?

Skrevet
Ser ut som at Krissman ikke kommer hjem før Onsdag (han Aspic skal spille mot og jeg møter i andre runde). Hva gjør vi med det? Venter?

Ser ut som det er det som må gjøres.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...