Gå til innhold

Den Store Diskusjon.no-turneringa i Brawl! Eliminering pågår!


abcdabcd

Anbefalte innlegg

Faktisk.. Byrjar å verte litt spanande no :) Eg hadde aldri trudd eg skulle vinne dei to forrige kampane, så alt vidare for meg er ein bonus no :D

 

Mental note: neste turnering bør ikkje bli så "langdryg" som denne. Då bør det heile bli gjort unna på ein kveld, så slepp ein det styret at folk reiser på ferie, tur til bestemor osv :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om det blir meg mot deg i finalen må vel aspic og han andre kisen spille om hvem som får premien? Om det ikke blir sånn at alle taperne spleiser på en eruopeisk versjon av brawl til meg da. Ikke at jeg er så selvsikker på å vinne som jeg en gang var, for du har komt deg mye olav :lpo

 

:O Dette skal diskuteres i enerom! Hvis jeg bare kunne fått catcha deg på MSN o_O

Lenke til kommentar

HVA? :O Du sa jo nei begge gangene jeg spurte, fordi du ville spille Warcraft ;P Meh, prøvde nettopp noen kamper mot AlltidRett. Er jo ikke vits. Hvis jeg mot alle odds skulle klart denne kampen mot Olav, ville jeg ikke hatt sjans i finalen.

 

Men som sagt til Olav tidligere: Nå legger jeg snart vekk Wiien min litt! Så vi får avslutte snarest. Har endel andre spill til andre konsoller som skal spilles, og snart begynner skole o.l. også! Så veldig mye tid blir det ikke!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...