Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror heller ikke du kan få særlig bedre oppløsing.

Men det jeg gjorde før jeg sluttet var å kjøre i windowed mode. En god del mindre, men bedre respons, finere å se på og det var mer lettvint med tanke på å f.eks. skjekke Facebook eller noe. Går fort å skifte vindu.

Lenke til kommentar

Med andre ord så kan wizard teleportere seg tilbake til byen? Poenget mitt var bare at alle klassene har abilities for å komme seg igjennom horder av mobs. Om jeg har misforstått beklager jeg.

Joda, kan vel kanskje teleportere tilbake, men det tar jo år og dag med tanke på at det er 9 sekunders cooldown på skillen. Tror nok at waypoints er lettere :p

 

Vet ikke helt om alle classene har en skill for å komme seg unna. Har fremdeles til gode å se en fra Witch Doctor og Monk

Lenke til kommentar

9 sekunder er ikke mye om man skal selge alt skrotet man har dratt med seg, og hva hjelper et waypoint flere minutter unna? ;)

 

Teleport har selvfølgelig en range.

 

Skjønner ikke helt diskusjonen her, absolutt alle klassene vil ha en slags hoppe-ability. Alle vil også kunne bruke TP (om man antar at de iimplementerer det). Wizard er ikke det samme som sorc, enigma finnes ikke, og teleport har lang cooldown og kort range.

Lenke til kommentar

Jeg håper for guds skyld at de skal ha TP. Spillet blir jo håpløst hvis du MÅ finne waypoints for hvert sted du er, og MÅ gå til de hvis du må til byen. Greit, det hindrer jo ganske effektivt alt som heter boosting o.l., men jeg synes da på ingen måter at TP'er i D2 har vært noe "overkill" for å bruke det ordet.

Lenke til kommentar

9 sekunder er ikke mye om man skal selge alt skrotet man har dratt med seg, og hva hjelper et waypoint flere minutter unna? ;)

Som Gabby sier så har teleporten en range (40 fot i skrivende stund), og så må man vente 9 sekunder før man kan bruke den igjen. Ikke det samme som TP (Town Portal).

 

Jeg håper for guds skyld at de skal ha TP. Spillet blir jo håpløst hvis du MÅ finne waypoints for hvert sted du er, og MÅ gå til de hvis du må til byen. Greit, det hindrer jo ganske effektivt alt som heter boosting o.l., men jeg synes da på ingen måter at TP'er i D2 har vært noe "overkill" for å bruke det ordet.

Jeg vil også ha TP. Det skal allikevel sies at waypoints ikke blir slik vi har kjent dem. I Diablo 3 skal det være mange fler slik at de får en bedre nytte for seg. Kan jo hende at det faktisk er nok.

Lenke til kommentar

Ah, sorry, trodde dere snakket om en spell vi fikk i stedet for town portal. Å bruke den for å komme seg unna fiender er greit no. Det blir jo som barbarien i D2 som bare hoppet unna. Men jeg er enig med Feh, town portal er essensielt. Greit det blir for lettvindt å bare hoppe til byen midt i en bosskamp for å ladde opp, men å fjerne dem totalt blir for dumt. Det er jo bare å stenge døren til bossen når vi går inn og nekte oss å brukte town portal der? I stedet kan vi sette opp en utenfor. Dør vi er det bare å ta TP til bosskampen, men vi kan ikke stikke fra kampen med en TP. Mangel på TP når vi dør er en direkte grunn til hvorfor jeg droppet Titan Quest.

Lenke til kommentar

Det blir jo et helt latterlig dårlig gameplay hvis du ikke kan bruke TPen du har satt opp før du dør. For det første så er du jo svak uten utstyret, så hvis du ikke har vært nøye og drept alt på vei ned kan du fort få store problemer. Skal de fjerne TP må de også fjerne corpses imo (at du bare spawner i byen med alt), men det vet jeg at de ikke skal, så det blir nok TP. Skal de bytte ut TPs med Wps bør de være såpass frekvente og enkle å finne at de kan tjene som begge deler.

Lenke til kommentar

Det blir jo et helt latterlig dårlig gameplay hvis du ikke kan bruke TPen du har satt opp før du dør. For det første så er du jo svak uten utstyret, så hvis du ikke har vært nøye og drept alt på vei ned kan du fort få store problemer. Skal de fjerne TP må de også fjerne corpses imo (at du bare spawner i byen med alt), men det vet jeg at de ikke skal, så det blir nok TP. Skal de bytte ut TPs med Wps bør de være såpass frekvente og enkle å finne at de kan tjene som begge deler.

Enten så skulle de faktisk starte med alt i town etter man har dødd, eller så skulle man være et ghost slik at man bare kan gå uten problemer og hente kroppen. En av delene leste jeg i et offisielt blizz-quote.

 

Hvor fant du ut at de ikke skulle det?

Lenke til kommentar

Det blir jo et helt latterlig dårlig gameplay hvis du ikke kan bruke TPen du har satt opp før du dør. For det første så er du jo svak uten utstyret, så hvis du ikke har vært nøye og drept alt på vei ned kan du fort få store problemer. Skal de fjerne TP må de også fjerne corpses imo (at du bare spawner i byen med alt), men det vet jeg at de ikke skal, så det blir nok TP. Skal de bytte ut TPs med Wps bør de være såpass frekvente og enkle å finne at de kan tjene som begge deler.

 

Som i Titan Quest? ;)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...