Gå til innhold

HTC Touch Diamond spill/programmer?


MSL

Anbefalte innlegg

har dere noen spesifikke spill som kan anbefales til diamond? alle kan jo ikke brukes til diamond siden den ikke har tastatur.

 

Duck Hunt fungerer bra. Der skal man bare trykke på endene for å skyte dem. Anbefaler også ScummVM. Det er en emulator som gjør at du kan spille gamle eventyrspill på telefonen, slik som f.eks. Broken Sword og Monkey Island.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En del programmer

 

Action screen for diamond

Har ikke prøvd den selv.

 

TF3D config

Veldig bra program imo, noen tweaks inkl, se etter oppdateringer, kommer flere tweaks.

 

GSen

Veldig greit program, den gjør at når du tilter mobilen, tilter skjermen og, du kan velge hvem program den skal eller ikke skal tilte i.

 

S2P

Et veldig bra program for å spille av sanger, lagd spesielt for diamond.

 

 

Tweaks

 

Dette er ikke et program, men det er tweaks, noe man kan bruke til å endre på ting på diamenten, får og bruke tweaks, må du ha reg. editor trur jeg det var? Har ikke brukt det selv.

 

 

 

Da har jeg adda noen programmer som jeg har funnet her, bruker noen av de selv, og er ganske fornøyd.

 

 

Følg med i denne tråden og se i FAQen for flere spill/programmer, her har du også noen programmer fra diementrix fra dette forumet.

 

Hva er action screen greiene?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
^har noen fått spilt guitar hero 3 mobil på sin htc diamond el?hvilken mobil valgte dere i den mobil lista?står ike htc diamond der jo...

Nei, det fungerer ikke. Fikk t.o.m. en alternativ versjon av Handango, men den fungerte heller ikke. De skulle se på saken, og gi meg svar senere om det er noe å gjøre med.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...