Gå til innhold

Strategispill uten population cap

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som tittelen hinter til, leter jeg etter et RTS, der det ikke er noen population cap. Liker ikke spill der det er sånn at det er begrenset for hvor mange enheter man kan ha, men det har de fleste spill. :( Vil heller lage store armeer som i C&C og SupCom :p

Tar imot alle forslag som møter kravene :)

Saond

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kane's Wrath.. kommer i morgen? Til.. konsoll da eller noe?

*Titte forundret på ikon på skrivebord*

Eller har du blingsa litt nå?

Skrevet
Kane's Wrath.. kommer i morgen? Til.. konsoll da eller noe?

*Titte forundret på ikon på skrivebord*

Eller har du blingsa litt nå?

Muligens :S

Tenkte på spillet, og kikket på datoen og tenkte "jamen, kommer ikke kane's wrath i morra da?".

Tydeligvis ikke :whistle:

Skrevet
I Total War spillene er man bare begrenset av hvor rik man er, ellers kan man ha så store hærer man vil :D

Indeed. Men man begrenses litt av hvilken unit size man velger i forhold til hvor rkaftig maskin man har. ;) Dessuten skal det gjodt gjøres å samle mer enn tre divisjoner (altså tre generaler + sine respektive hører) til et og samme slag. Og selv da får man kun styre en av dem.

Skrevet
I Total War spillene er man bare begrenset av hvor rik man er, ellers kan man ha så store hærer man vil :D

Indeed. Men man begrenses litt av hvilken unit size man velger i forhold til hvor rkaftig maskin man har. ;) Dessuten skal det gjodt gjøres å samle mer enn tre divisjoner (altså tre generaler + sine respektive hører) til et og samme slag. Og selv da får man kun styre en av dem.

Vel, da blir det jo vanskellig uansett hvilket spill man snakker om, hvis det er organisering og slikt du tenker på. :roll:

Når jeg tenker meg om har de fleste spill til Paradox ingen grense (untatt forsyninger og ressurser osv. ) på hvor mange tropper man kan ha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...