wingardium Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Som tittelen hinter til, leter jeg etter et RTS, der det ikke er noen population cap. Liker ikke spill der det er sånn at det er begrenset for hvor mange enheter man kan ha, men det har de fleste spill. Vil heller lage store armeer som i C&C og SupCom Tar imot alle forslag som møter kravene Saond
Piratpjokken Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 C&C tiberium wars, og Kane's Wrath som kommer i morgen
Killswitch Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 World in conflict er også absolutt verdt å se på.
Alpakasso Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Er en del TRS med pop-cap, som du kan fjerne. AoE1 for eksempel, men pop-cappen er som regel der for å gjøre det mer strategisk.
FredrikFtw Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 C&C tiberium wars, og Kane's Wrath som kommer i morgen Kom ikke Kane's Wrath for en god stund siden?
binko Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 Kane's Wrath.. kommer i morgen? Til.. konsoll da eller noe? *Titte forundret på ikon på skrivebord* Eller har du blingsa litt nå?
Thomaes Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 I Total War spillene er man bare begrenset av hvor rik man er, ellers kan man ha så store hærer man vil
Malactica22 Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 cossacks 1 egentlig har det en pop cap grense men tror den er på rundt 2000 soldater, som ofte vil covre 1/3 av kartet hehe
Zeph Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 Meiner eg har lese om ein patch som fjerne grensa på Age of Empires 2.
henky Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 Red Alert 2 og Yuri's Revenge? RA3 kommer vel snart og?
Piratpjokken Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 Kane's Wrath.. kommer i morgen? Til.. konsoll da eller noe? *Titte forundret på ikon på skrivebord* Eller har du blingsa litt nå? Muligens :S Tenkte på spillet, og kikket på datoen og tenkte "jamen, kommer ikke kane's wrath i morra da?". Tydeligvis ikke
MCLoViN-ULTRA Skrevet 26. juni 2008 Skrevet 26. juni 2008 Meiner eg har lese om ein patch som fjerne grensa på Age of Empires 2. Tror i alle fall at the finnes modder.
Snorre Skrevet 26. juni 2008 Skrevet 26. juni 2008 I Total War spillene er man bare begrenset av hvor rik man er, ellers kan man ha så store hærer man vil Indeed. Men man begrenses litt av hvilken unit size man velger i forhold til hvor rkaftig maskin man har. Dessuten skal det gjodt gjøres å samle mer enn tre divisjoner (altså tre generaler + sine respektive hører) til et og samme slag. Og selv da får man kun styre en av dem.
Thomaes Skrevet 26. juni 2008 Skrevet 26. juni 2008 I Total War spillene er man bare begrenset av hvor rik man er, ellers kan man ha så store hærer man vil Indeed. Men man begrenses litt av hvilken unit size man velger i forhold til hvor rkaftig maskin man har. Dessuten skal det gjodt gjøres å samle mer enn tre divisjoner (altså tre generaler + sine respektive hører) til et og samme slag. Og selv da får man kun styre en av dem. Vel, da blir det jo vanskellig uansett hvilket spill man snakker om, hvis det er organisering og slikt du tenker på. Når jeg tenker meg om har de fleste spill til Paradox ingen grense (untatt forsyninger og ressurser osv. ) på hvor mange tropper man kan ha.
Matsemann Skrevet 26. juni 2008 Skrevet 26. juni 2008 Meiner eg har lese om ein patch som fjerne grensa på Age of Empires 2. Gjør AoE2 gøy igjen! -1000 pop limit! (ikke en patch, men en hjemmesnekra mod)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå