Gå til innhold

Film med kompisen


Carlgutt

Anbefalte innlegg

Hei! Får besøk av en kompiss i morgen og vi skal da se en film. Han sa at det var det samme for ham hva vi så. Jeg forhørte meg litt hos andre kompisser for jeg har ikke så god peiling på filmer. Alle anbefalte de filmen Brokeback Mountain. De sa at dette var en humoristisk film som ville passe perfekt for oss. Vi liker godt vittige filmer som South park: Bigger, longer %uncut, Slipp Jimmy fri, The Simpsons movie osv. Er denne filmen verdt å se for oss? Tror du vi vil få noe ut av den? Hva syntes dere om filmen? Om det ikke er noe dere tror vil passe for oss.
Brokeback Mountain?

 

Jeg og en kamerat skulle også se filmen, men vi stoppet halveis. Vi er langt fra noen homo hatere, har flere venner som er homofil, men denne filmen er nok mer meint for dem. Kjedelig film hvis du ikke er spesielt interesert i dette tema.

 

Det er en kjærlighets film.

 

Det ble litt mye "kliss" mellom guttene enn vi takklet å se på.

 

 

Hæ? Er dette en film for homofile? Hvorfor sa ikke kompissene noe om det?

 

synes den var litt små morsom.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Vedkommende må huske å få bestemora til å kjøpe inn Burn til filmen.

 

eller var det mora? :hmm:

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

La han være da... Blir så jævlig sur av at noen pyser finner ut at de er kul nok til å gjøre narr av noen over internet på denne måte(ZOMG, cool guys on teh internetz). Greit nok i enkelttilfeller, men det er jo nærmest en heksejakt etter Saluttknall! Sjerp dere!

 

Hvis dere vil må dere gjerne tøffe dere på internet, men det er vel flere måter enn denne å gjøre det på? La nå saluttknall være i fred av og til da!

 

Synes og det er litt rart at Admins glimrer med sitt fravær i alle tilfeller der Saluttknall blir gjordt narr av. De gjør til og med narr av ham selv. Virker nokså useriøst.

 

 

NB: Bare så det er sagt, jeg mener ikke at det ikke skal være lov å humre litt av morsomme utsagn på forumet. Det jeg misliker er at Saluttknall stemples som en useriøs forumbruker, og på nærmest alle trådene hans kommer det svar som "Saluttknall igjen" osv..

 

Folk burde skjerpe seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...