Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Syns det er litt skummelt at det er lovlig å importere så sterke lasere. Finnes mange shitkids som ikke har peiling på sikkerhet.

Helt enig. Men er det egentlig lov? Jeg tror det er forbudt å importere slike.

 

Jeg hørte på radioen for et par uker siden at det var en eksplosiv økning i anmeldte episoder rundt flyplasser. Fra 19 i 2008 til 130 anmeldelser hittil i 2009. Treffer man en pilot i øyet med strålen fra en 200mW laser så kan man ikke bare blende men også gjøre vedkommende blind. Derfor tas leking med lasere i nærheten av flyplasser svært alvorlig.

 

Det skulle ikke forundre meg om sykehusene kan rapportere om en tilsvarende økning i øyeskader på grunn av lek med laser.

 

svelemoe: For svært mange er det IKKE åpenbart hvor farlige sånne lasere er. Dermed slurves det med sikkerheten og det oppstår uhell som kan gi permanent blindhet eller alvorlige skader.

Lenke til kommentar

Fikk minnekortleseren min fra dealextreme på fredag. Den fikk maskinen til å gå i bootloop, så kastet den i guvet slik at den falt i tre kjipe plastbiter.

 

Fullstendig verd $1.63

 

Bestilte to lignende minnekortlesere i dag. Håper minst en av dem heller ikke virker.

Endret av Lilac1
Lenke til kommentar
jeg prøver å spore en pakke fra dealextreme på hong kong post, men det kommer bare opp at den er sendt og skal til norge.

 

Vet dere om sider som viser hvor pakken er til en hver tid?

Jeg ville ikke oppgitt sporingsnummer på nettet om jeg var deg. Noen kunne finne på å skrive ut en henteseddel og hente den rett før deg.

Endret av Cannibal Helsekost
Lenke til kommentar
Har en enkel ordre (et stk minnekort-adapter) som de har fått inn fra leverandr, men som har ligget med status "ready" i fire dager. Det er for dårlig.

 

 

mine varer har ligget med status "ready" i en uke nå..ingenting skjedd ennå... :(

 

Helt normalt nå til dags. Man har to valg: Vente eller avbestille. Har begynt å benytte meg mer av FocalPrice, MyMemory, BuyInCoins og Ledshoppe siden DX er så treige :) Vender tilbake for fullt når de har fått skikk på sakene, men slik det er nå er de overarbeidet til de grader.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...