Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis du leser litt tilbake så har jeg fortalt om den 2 ganger :p

 

Anbefaler deg ikke å kjøpe den...

Hmmm. Søkte litt, men fant ikke noe mer enn "den er bra"/"den er dårlig"-kommentarer.

 

Er det noen som kan linke eller fortelle litt om telefonen?

 

Har de noen andre telefoner som er brukbare, til en lav pris?

Lenke til kommentar
Hvis du leser litt tilbake så har jeg fortalt om den 2 ganger :p

 

Anbefaler deg ikke å kjøpe den...

Hmmm. Søkte litt, men fant ikke noe mer enn "den er bra"/"den er dårlig"-kommentarer.

 

Er det noen som kan linke eller fortelle litt om telefonen?

 

Har de noen andre telefoner som er brukbare, til en lav pris?

 

Foreslår at du sender PM melding til folk som har kjøpt interesante telefoner tidligere hvis du synes deres kommentarer her på forumet er i tynneste laget.

 

Ved å åpne de forskjellige SKU sidene helt vil du finne andres kommentarer ved flere telefoner hvis det er det du ønsker.

 

Uansett vil det være personlige oppfatninger som kommer frem og ikke resultat av noen undersøkelse.

Endret av reor
Lenke til kommentar

Bestilte meg 4 stk 5mW, 1 stk 30mW og 1stk 100mW True green laser fra dealextreme. Kom under 200 på alle ordrene unntatt den med 100mWen i, men bestilte at de skulle ta bort merkingen - så forhåpentligvis går det bra ;) Var bare 10 kroner over uansett - så kan nok snart bestille slike for under 200 kroner om dollaren går litt ned. Skal komme med rapport når jeg mottar tingene.

Lenke til kommentar

Har du strevd med å få eSATA kontakten til å fungere, eller bare prøvd noen ganger?

Virker som om det var flere som hadde problemer med det, men det virker som om det var innstillingene som var feil i de fleste tilfellene; http://www.dealextreme.com/forums/Forums.d...threadid.243030

 

Det er hovedsakelig eSATA kontakten jeg ønsker. Det finnes billigere USB-to-SATA produkter.

Lenke til kommentar
Åh konge! Fikk endelig sykkellykta mi. Svarteste skogen ble nydelig lyssatt med kun denne på styret. Så får vi se fremover om byggekvaliteten er bra. Den kommer jo til å få litt juling. Tok tre uker+ å få den hjemsendt. Var visst veldig populær en stund og de gikk tomme på lager.

 

Var du så heldig å slippe unna moms og fortollingsgebyr? Hvis ja, hva stod som verdi på pakken?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...