Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ser hele butikken din uproff ut er vel skrivefeil langt nede på todo listen :D
Uenig. Klønete/enkelt/uproft design sier bare at du ikke kan all verden om design av nettsider. Skrivefeil og selvmotsigende tekst derimot, lukter det dumskap og udugelighet av lang vei.

 

ville du kjøpt noe fra en butikk med sånt design og fyllt med REKLAME og google ads?

da er vi mennesker tydeligvis forskjellige, er man så uproff fortjener man ikke noe salg :no:

 

en sånn butikk hadde vært greit om det hadde vært enellerannen treskjærer eller noe som vil selge sine originale fuglekasser. (dog fortsatt uten reklamespammet)

 

og arngren.net er noe annet igjen, han er kjent.

Endret av jagarock
Lenke til kommentar

Ordren min har stått som Packaging siden igår morges, men når jeg sjekker tracking nå står det 10/27/2009 12:42:59 AM under Shipment Date og jeg har fått ett Tracking number som linker til Hong Kong Post, der får jeg beskjed om å fylle i "Enquiry Reference Number (if available)", jeg har jo ikke fått det så jeg trykker meg videre uten nummer og det står at trackingen av -nr- for øyeblikket ikke er tilgjengelig. Vil det si at pakka er sendt men at Hong Kong posten er treigt oppdatert eller hva foregår?

Endret av Claaaes
Lenke til kommentar
DX og sending...

 

Vel, jeg venter ennå jeg, står fortsatt prosessing, contact us

 

Om det er aldri så billig, så kommer jeg ikke til å bestille noe mere fra DX

 

Frode

 

www.buyincoins.com

www.focalprice.com

www.ledshoppe.com

 

DX er som sagt overarbeidet og har nok millioner av kunder. Personlig erfaring fra sidene ovenfor er at de er mye kjappere enn DX, dog dårligere utvalg men ganske ofte litt lavere priser.

Lenke til kommentar

Acekard er perfekt for lillesøstre med DS. Legge inn på litt *host* homebrew, norsk språk og et rosa Hello Kitty/*random ræva barne/ungdoms-pop-"artist"-tema, så er du i mål. De blir så glade så. Eller minnekort til mobilen, så de kan lagre flere bilder av veninnene sine som fniser (er det SÅ gøy å ta bilde av da?). Men det siste bør du kjøpe fra mymemory.co.uk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...