Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

MÅ man ha Paypal for å handle på DX?

 

Ja.. Men det er bare å registrere seg på paypal.com, så kobler du din vanlige bankkonto, til paypal kontoen.. Altså, paypal er bare en nettkonto..

Kan du sende på PM åssen man gjør dette? Har bare visa electron, og bruker alltid kortet til min mor når jeg skal handle noe... Hadde vært fint å koblet til min bank. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ingen sak å fylle opp de, nei. Akkurat som på hvilken som helst lighter :)

 

DX er jo mæget billigt da. Tviler på at noen på eBay tilbyr de samme prisene + 0 kroner i frakt. Mange av produktene på eBay er dessuten fra dealextreme (eller annen Hong Kong-butikk).

Det er mye som er billigere på ebay.

Lenke til kommentar

Du er klar over at den der ikke er til 360-kontroller? 360-kontrollere kommer med USB som standard.

den der er for og bruke kontrolleren til pc, den er ikke lik den som følger med spaken :)

Nå tar samtlige feil her. Den kabelen brukes på Xbox360 mellom kontrolleren og Xboxen. Det er en sikkerhetsmekaniske slik at du ikke river ned hele Xboxen hvis du tråkker i ledningen. Se på følgende bilde så ser du kabelen i enden:

 

800px-Xbox360_WiredController.jpg

 

Så ja, Xbox 360 bruker USB men denne kabelen går i mellom USB-kontakten og kontrolleren.

Lenke til kommentar
Må prøve sånne Krympeslanger neste gang jeg lodder ledninger!

Bruker man bare en lighter på disse?

Helst ikke lighter fordi man kan være uheldig å holde holde flammen der for lenge slik at den tar fyr. Hvis du har tilgang til en varmluftspistol så er det å foretrekke.

 

Bruk følgende teknikk:

- Klipp krympestrømpen slik at den er over dobbelt så lang som det åpne området du skal skjerme. (Den krymper jo ..)

- Tre krympestrømpen innpå en av ledningene

- Koble/lodde de to ledningene sammen

- Dra krympestrømpen midt over koblignspunktet

- Begynn å varm strømpen på midten

- Når den strammer godt over midten så varmer du gradvis utover mot sidene

Lenke til kommentar

Glimrende! Tusen takk! (Jeg er imponert over hvor fort du fant frem. Jeg knotet i minst 10 minutter).

 

Redigert: Ups, det var vist ikke en sånn likevel. Den skal passe i et Pentax K200D kamera og er litt smalere og litt tykkere på det jeg trodde var mikro-USB-enden. I følge wikipedia heter den 8-pin AGOX. Se den sorte på bildet til høyre.

 

11h9ulk.jpg

Lenke til kommentar
Må prøve sånne Krympeslanger neste gang jeg lodder ledninger!

Bruker man bare en lighter på disse?

Helst ikke lighter fordi man kan være uheldig å holde holde flammen der for lenge slik at den tar fyr. Hvis du har tilgang til en varmluftspistol så er det å foretrekke.

 

Bruk følgende teknikk:

- Klipp krympestrømpen slik at den er over dobbelt så lang som det åpne området du skal skjerme. (Den krymper jo ..)

- Tre krympestrømpen innpå en av ledningene

- Koble/lodde de to ledningene sammen

- Dra krympestrømpen midt over koblignspunktet

- Begynn å varm strømpen på midten

- Når den strammer godt over midten så varmer du gradvis utover mot sidene

 

Jeg tror faktisk jeg har muligheten for å bruke en varmepistol til dette, men jeg lurte på noe annet: Vil krympestrømpen krympe om man bruker en hårføner til å varme den opp? Tenkte kanskje det kunne vært et godt alternativ til de som ikke er villige til å bruke penger på varmepistol, om det funker da ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...