Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

MÅ man ha Paypal for å handle på DX?

 

Ja.. Men det er bare å registrere seg på paypal.com, så kobler du din vanlige bankkonto, til paypal kontoen.. Altså, paypal er bare en nettkonto..

Kan du sende på PM åssen man gjør dette? Har bare visa electron, og bruker alltid kortet til min mor når jeg skal handle noe... Hadde vært fint å koblet til min bank. :)

 

hvis du hadde skaffet deg electron fra Nordea så hadde du sluppet å laget paypal konto eller brukt din mors kort=)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
MÅ man ha Paypal for å handle på DX?

 

Ja..

 

Nei det må man ikke!

 

Neivel?

 

http://help.dealextreme.com/Frequently%20A...o_you_accept_14

 

"What payment methods do you accept?

To protect customers' privacy (see Why should I buy via Paypal, above), DX only accepts PayPal payment methods. With PayPal, you may pay via Credit Card, Debit Card, and Bank Accounts via EFT. These are all automatically performed by PayPal. You do not need to do any extra work. The checkout process is familiar and industrial standard."

 

Kan du være så vennlig å utdype ditt "sikre" svar?

Lenke til kommentar
"What payment methods do you accept?

To protect customers' privacy (see Why should I buy via Paypal, above), DX only accepts PayPal payment methods. With PayPal, you may pay via Credit Card, Debit Card, and Bank Accounts via EFT. These are all automatically performed by PayPal. You do not need to do any extra work. The checkout process is familiar and industrial standard."

 

Kan du være så vennlig å utdype ditt "sikre" svar?

Tada! Jeg utdypet for ham. Du trenger ikke paypalkonto for å betale med visa eller mastercard gjenniom paypal. Det er omtalt flere ganger i tråden og, så det er ingen heksekunst å finne ut det...

 

red:leif.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
MÅ man ha Paypal for å handle på DX?

 

Ja..

 

Nei det må man ikke!

 

Neivel?

 

http://help.dealextreme.com/Frequently%20A...o_you_accept_14

 

"What payment methods do you accept?

To protect customers' privacy (see Why should I buy via Paypal, above), DX only accepts PayPal payment methods. With PayPal, you may pay via Credit Card, Debit Card, and Bank Accounts via EFT. These are all automatically performed by PayPal. You do not need to do any extra work. The checkout process is familiar and industrial standard."

 

Kan du være så vennlig å utdype ditt "sikre" svar?

Jeg har ikke paypal konto ivertfall, jeg hadde problemer med å handle der før men så fant jeg ut at jeg kunne velge checkout metode 2 og da trenger du ikke paypal konto for å handle...

Lenke til kommentar
Poenget mitt var at man må bruke PayPal
Forskjell på å bruke et visakort, og at PayPal brukes av DealExtreme for å ta imot kredittkortbetaling, og å måtte "ha PayPal" (underforstått: ha en paypalkonto).

Alle kan handle hos DX hvis de har Visa eller MC, uten PayPal-konto, da må man ikke "ha PayPal".

Lenke til kommentar

først skal varene hentes fra levrandører siden de ikke har noe på lager selv, da løper de nok heller ikke med engang men når de trenger gjerne en palle fra den levrandøren.

så skal de varene pakkes ut og lagerføres før ordrene som skal ha de varene blir behandlet, så blir ordrene da prioritert etter kundetype.

først pakkes affiliate, så dropship og så privatkunder.

 

så derfor kan det ta tid få den pakket :)

 

og så blir det samme igjen med sending, løper ikke på posten med den ene pakken men når de har en kontainer full leverer de.

Endret av cruzader
Lenke til kommentar
først skal varene hentes fra levrandører siden de ikke har noe på lager selv, da løper de nok heller ikke med engang men når de trenger gjerne en palle fra den levrandøren.

så skal de varene pakkes ut og lagerføres før ordrene som skal ha de varene blir behandlet, så blir ordrene da prioritert etter kundetype.

først pakkes affiliate, så dropship og så privatkunder.

 

så derfor kan det ta tid få den pakket :)

 

og så blir det samme igjen med sending, løper ikke på posten med den ene pakken men når de har en kontainer full leverer de.

Hvordan får man dropship ''status'' da? Eller Affliate for den saks skylld ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...