Gå til innhold

Brokeback mountain: verdt å se?


saluttknall

Anbefalte innlegg

Hei! Får besøk av en kompiss i morgen og vi skal da se en film. Han sa at det var det samme for ham hva vi så. Jeg forhørte meg litt hos andre kompisser for jeg har ikke så god peiling på filmer. Alle anbefalte de filmen Brokeback Mountain. De sa at dette var en humoristisk film som ville passe perfekt for oss. Vi liker godt vittige filmer som South park: Bigger, longer %uncut, Slipp Jimmy fri, The Simpsons movie osv. Er denne filmen verdt å se for oss? Tror du vi vil få noe ut av den? Hva syntes dere om filmen? Om det ikke er noe dere tror vil passe for oss.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Brokeback Mountain?

 

Jeg og en kamerat skulle også se filmen, men vi stoppet halveis. Vi er langt fra noen homo hatere, har flere venner som er homofil, men denne filmen er nok mer meint for dem. Kjedelig film hvis du ikke er spesielt interesert i dette tema.

 

Det er en kjærlighets film.

 

Det ble litt mye "kliss" mellom guttene enn vi takklet å se på.

Lenke til kommentar

53000 mannlige IMDb-brukere har gitt den et snitt på 7,6, tviler på at mer enn 10-20 % av dem er homo.

 

Den har 86 % positive anmeldelser på rottentomatoes.com, de fleste anmelderne er nok mannlige, og det er neppe noen vesentlig større andel homofile som har anmeldt den enn andre filmer.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

altsa, det var ikke noe særlig kliss mellom guttene, ikke at jeg er homofil, men filmen var helt fantastisk, begynte å gråte på slutten å.. verdt å se.

Lenke til kommentar

Brokeback Moutain er en fantastisk film. Ja, hovedpersonene er homofile, men filmen handler ikke om homofili - det er en kjærlighetsfilm. Dermed basta...

Og det er noe av det jeg synes er flott med filmen, det er en flott kjærlighetshistorie - uansett om kjærligheten er mellom to menn. (Jack, I swear... (sukk))

 

Kameratene dine har nok prøvd å lure deg, men ja - Brokeback Moutain er definitivt en film verdt å se.

Lenke til kommentar

Jeg vil anbefale deg å finne en annen film å se med kompisen din. De andre har nok, som alle andre her sier, prøvd å lure deg/dere.

 

Uansett, BBM er er film du helst ser alene eller med flere folk, men da bør det være minst et kvinnfolk tilstede med mindre du er ute etter et litt slitsomt rykte (ja, folk flest har fordommer og er idioter) Jeg synes det var en bra film :)

Lenke til kommentar

Altså det er unaturlig pga de kan ikke lage noe som helst barn osv, og det er vel det eneste menneskene kan gjøre, derfor er det unaturlig. Hadde det vært flere av dem, så hadde det var mindre av barn og slike mennesker. Desutten er det kvalmt, og noe jeg synes de kan holde for seg selv, istedenfor å lage filmer osv om det.

 

Sikkert mange som hater meg for min mening, men det driter jeg i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...