Gå til innhold

Sony lager ny håndkontroll? (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke hvorfor både Sony og Microsoft ikke bare kan holde seg til de tradisjonelle kontrollerne sine?! Hvertfall ut denne generasjonen. Vi trenger vel ikke en haug av forskjellige kontroller liggende rundt om kring i leiligheten?! Nå har jeg to stk Gamecube kontrollere, en classic kontroll, to nunchucks, to wiimotes, to xbox 360 spaker, to xbox(original) spaker, og mest sansynlig ps3 med to ps3 spaker i sommer... satan. Running out of room.

Lenke til kommentar

MS og Sony tar grundig feil hvis de tror at en ny kontroller vil gjøre susen i kampen mot Wii. For at det skulle blitt en suksess måtte kontrolleren ha vært med i boksen fra starten av. Håper disse ryktene er feil. Jeg håper at Sony og MS fokuserer på hardcore spillerne istedet for å gå etter Wii markedet. Jeg tror uansett det er for sent å slå Wii på dets hjemmebane.

Lenke til kommentar

Huff. Jeg har allerede DS3 så da trenger jeg virkelig ikke noe mer. Jeg vil spille tradisjonelt, ikke noe hopping i sofaen og veive rundt med en hvit dings slik at mario-karakteren min hopper rundt slik som jeg befaler...

 

Nuvel, design kan bli interessant å se though

Lenke til kommentar

Enig med Erasus. Wii er no dritt.

men hvis dette er riktig, at sony kommer skal komme med en "Wii-kontroll"

Kommer den til å slå Wii. Sony har grafikken som wii mangler og mangle flere spill. Skyte spill..

Wii har jo bare barne spill som pokemon og mario.

 

Liker å slappe av når jeg spiller. Ikke stå og slå rundt med en kontroll.

Lenke til kommentar
To-delt? Kan dei ikkje berre laga ein kontroll som sitt betre i nevane (mine..)?

 

Gi meg ein patch som gjer at eg kan bruka 360 kontrollen min på PS3. Så blir eg veldig nøgd.

 

 

DET hadde vore noko det..! eg begynte å tenkje på om det faktisk var mogleg. Ps3 kontrollen brukar vel bluetooth i motsetning til x360 sitt 2,4Ghz trådlause signal..så det er vel dessverre teknisk umogleg..;)

Lenke til kommentar

Jeg leste nettopp en kommentar fra en fyr som sa det var dårlig av Microsoft å kopiere Wii sin motion sensor kontroll.. men som jeg sa så er disse type ting nødvendige for at spillindustrien skal gå fremover.

 

Om det er nødvendig eller om det vil selge bra er noe helt annet.

Lenke til kommentar
To-delt? Kan dei ikkje berre laga ein kontroll som sitt betre i nevane (mine..)?

 

Gi meg ein patch som gjer at eg kan bruka 360 kontrollen min på PS3. Så blir eg veldig nøgd.

 

 

DET hadde vore noko det..! eg begynte å tenkje på om det faktisk var mogleg. Ps3 kontrollen brukar vel bluetooth i motsetning til x360 sitt 2,4Ghz trådlause signal..så det er vel dessverre teknisk umogleg..;)

 

Nåja, den kablede versjonen burde vel ikke være umulig å få til. I og med at den kjører standard USB og fungerer greit til PC. Evt en trådløs (IR)adapter som plugges i USB-en til konsollen (konstruert av en tredjepart selvfølgelig).

Lenke til kommentar
R2-L2 som sett på PS2 er eneste forandringen de trenger.

 

Endene som innsiden av hendene kviler på burde vere tjukkere, det blir rett og slett for pinglete i lengden. Eg har ikkje akkurat de største hendene heller. Samt at stikkene hadde blitt flyttet slik som på 360 kontrollen, da hadde det blitt saker :p

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...