Gå til innhold

Spiller du MGS4 online? Kom her da!


Kimelimm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En norsk MGO-klan er vel et must, ja :)

 

PSN: Kyllingmannen

 

(Er veldig ny på PSN, så vet ikke helt hvordan dette med å invitere hverandre til å spille og greier fungerer. Er vel ikke like enkelt som på Xbox Live, etter hva jeg har forstått. Derfor må dere gjerne legge meg til og invitere meg eller hva det er som skal gjøres :p )

Lenke til kommentar

Syns MGO var på det beste, en blandet opplevelse. Spillet virket dårlig balansert, og slet veldig med dårlig tilkobling. Det virket helt tilfeldig hvor man traff, om man traff i det hele tatt - noe som fikk det til å føles veldig urettferdig. Det er ikke moro å plutselig falle om død, og ikke ane hvorfor, fordi du aldri så den andre personen. Har alltid vært skeptisk til såkalte "peer-to-peer" nettspill, altså uten en dedikert server, MGO faller absolutt under denne kategorien.

Lenke til kommentar
Syns MGO var på det beste, en blandet opplevelse. Spillet virket dårlig balansert, og slet veldig med dårlig tilkobling. Det virket helt tilfeldig hvor man traff, om man traff i det hele tatt - noe som fikk det til å føles veldig urettferdig. Det er ikke moro å plutselig falle om død, og ikke ane hvorfor, fordi du aldri så den andre personen. Har alltid vært skeptisk til såkalte "peer-to-peer" nettspill, altså uten en dedikert server, MGO faller absolutt under denne kategorien.

 

Du har et godt poeng der 2 stykker går med P90 og sprayer plutselig får den ene et skudd mot hodet :p syntes også det krever får mange skudd med "sovepistolen" før folk sovner men ellers hadde det vel blitt litt får lett :)

Lenke til kommentar

Synes faktisk det var utrolig gøy! Veldig frustrerende at folk meier meg ned med automatvåpen da jeg prøver å snike og gjøre CQC, men det må jeg bare leve med. :)

 

Elske forresten boksen! Husker jeg hadde et par folk etter meg i går, jeg sprang rundt hjørne og hoppa inni boksen min -- begge løp rett forbi. :D

Lenke til kommentar

Har spilt det litt det nå, moro!

 

Men skjønner ikke helt det level systemet, hvordan kommer man opp i level? Bare spiller?

 

Og, de skillsene man velger kommer jo opp i game-screenen. Det står f.eks.

 

Runner 0

Handgun 0

 

osv...

 

Men når du har brukt det står det

 

Runner 1

Handgun 1

 

Betyr det at du har gått opp i level på de skillsa?

 

PSN: TTomas

 

Ehmm.

 

Konami Id-en enten "nervousguy" eller "caloriebomb" :grin2:

Hukser ikke hvilken jeg tok.

Endret av Tomas09
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Har ikke kommet i lvl 3 enda, og har ikke spilt i 20 timer, men hvis du føler for det kan du godt legge meg til: Lotho ;)

 

Man må vere level 3, å ha spilt over 20 timer får å starte en clan.

Naa har jeg spilt i over 25 timer, og er i level 4 eller 5... Saa det hadde vert kult aa lage en norsk klan :)

Kom med forslag til navn! (kan bli litt kjedelig med "Vikings of the north"...)

Lenke til kommentar

Jeg har faktisk begynt å bli lei av MGO nå.

Team deathmatch er greit men ikke helt topp med kontroll.

 

Team sneaking er ideelt det kuleste for meg, men jeg synes det er hemmet av ubalanserte spillmekanikker. Som at alle snikere blir synlige hvis én driter seg ut. Det er rett og slett altfor vanskelig å snike.

 

Tror jeg sakte og sikkert legger MGS4 på hylla nå og putter inn GTA4 igjen, noen som vet om det er kult online :p ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...