Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

Det var tidligere snakk om å ha et mellomtreff til julemarked til helga. Nå ser det litt mørkt ut mhp på været. Jeg for min del vil utsette julemarked til litt senere, og tar det når det har kommer litt snø og julestemning. Dere som vil dra til helga må gjerne gjøre det det  :) 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenkte nettopp skrive at söndag ser litt lovende ut. Regn på lördag, men ev overgang til snö på natta og oppehold på söndag, kanskje t.o.m. sol. Men det er greit for meg å utsette også.

 

Edit: Nå når YR har oppdatert varslet så ser det verre ut. Regn på natta til söndag istedet for snö. Men jeg retter meg etter flertalet. :) Vi får se hva de andre synes.

Endret av HelenaN
Lenke til kommentar

Kan du neste helg også? Vi kanskje skal gjöre som kröllx foreslår og utsette treffet? Klokka er allarede snart 20 på fredag kveld og så langt er vi bare tre som sagt at vi (evt) kan denne helga. Vet at i hvert fall to er bortreiste nå, så neste helg kanskje fler kan bli med og håpentligvis blir det bedre vär også.

 

EDIT: Så ikke at kröllx skrev samtidlig som meg. :) OK, så det blir ikke imorgen, men kanskje på söndag?

Endret av HelenaN
Lenke til kommentar

Jeg antar at det blir stadig vanskeligere å få med alle jo nærmere vi kommer til jul.

Jeg prøver å oppsummere hvem som kan når:

Helena: søndag e. solnedgang og neste helg

Rambazamba: i morgen, etter solnedgang

Krøllx: søndag

Atwindsor: lørdag før 18. Og søndag.

 

PS det er temmelig mørkt i to/tretiden.

 

Det ser ut som de fleste kan på søndag etter solnedgang dersom det blir denne helgen. Hva synes dere?

Endret av andycam
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...