Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for tipset Tom! Tenkte först melde meg på, men er usikker på om det passer med ett fastobjektiv akkurat nå. Skal tenke en par dager. :)

 

--

 

Sjekket nettopp Scott Kelby-walk'en (http://worldwidephotowalk.com/walk/fotovandring-trondheim/) og da så jeg at det er samme helg som vi pleier å ha fototreff. Hva synes dere? Hvor mange av dere har meldt dere på walk'en?

 

Jeg kan tenke meg å være med, ja. Lite info om sted enda, og jeg er liiiit skeptisk til grilling utendørs etterpå, men det kan jo bli hyggelig.  :)  Foreløpig melder yr regn på lørdag...

Hvis mange ikke ønsker å delta på Scott Kelby, kan vi jo ta et alternativt treff en annen dag, og gjerne på ettermiddag?

Lenke til kommentar

Bare Torgeir vet årets rute for photowalken, men Adressa hadde en artikkel om noe nytt på Brattøra som evt kan være interessant for photowalken eller et fototreff senere.

 

http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/2017/09/29/Nytt-m%C3%B8tested-p%C3%A5-Bratt%C3%B8ra-15382396.ece

Bare hvis det er champagne der når vi kommer.  :tease:  Med litt lys og skygge kan det jo bli spennende, ja.

Lenke til kommentar

Det har kommet forslag på Facebook-siden våres at vi skal ta en tur midt på dagen også (på lördag). Noen som har tid og lyst, og har forslag på hva vi skal finne på? Jeg er fleksibel, men det er fint i naturen nå selv om höstfargene ikke er helt på topp, og ifölge YR kan det bli litt sol (det er lov å håpe). Kanskje Ilabekken opp til Teisendammen?

Endret av HelenaN
Lenke til kommentar

Jeg hadde tenkt å foreslå at vi i gruppa kan møtes tidligere, et ekstra treff før scott Kelby. Har veldig lyst å sjekke ut Ilabekken. Hadde tenkt å dra dit forrige lørdag, men tenkte kanskje det fortsatt var litt lite høstfarger.

 

Jeg blir med! Vi kan legge inn en langpause for å lade opp til scott kelby kl 18?

Lenke til kommentar

Fint!

 

Tenkte ikke på at det nok er for tidlig for höstfarger ved Ilabekken (på Heimdal er det en del, men her er det jo litt kaldere). Hvis du/dere vil drar jeg gjerne dit likevel. Eller, hvis vi har tilgang til bil kunne vi dra litt "höyere" opp, f.eks området rundt Skistua.

 

Har ikke bestemt meg ennå, men tror ikke jeg blir med på Scott Kelby-walken, så det spiller ingen roll for meg når vi skal mötes.

Lenke til kommentar

vi vet ikke hvordan fotoløypa blir lagt i år, men jeg har veldig lyst å komme innom bakklandet på dagtid før vi ender i sentrum og kafebesøk.

Mitt forslag - Hvis vi starter fra Ilen kirken på Ila og fortsetter langs nidelva mot Bakklandet? Hvis vi har ekstra tid og lyst kan vi fortsette til bakke bru? Da får vi med både høstlige landskap/natur og gatefoto :)

Skal vi møtes kl 14?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...