Gå til innhold

Fototreff i Trondheim

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, skal vi si kl 11:00 på parkeringen trekanten?

Ja, det passer fint!

Håper Linepusle også får det til. Vet ikke hvor det passer best for henne.

Hvordan kommer jeg meg dit fra byen? Eller går det buss hele veien dit vi skal fra byen?

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Skrevet

Det er visst "Scott Kelby" snart nå - noen som skal være med? Første lørdag i oktober - tror jeg det er - Og så er det Oktoberfest også - det blir mange muligheter for fotografering da.....

Skrevet

Synd om det er förste lördag. Jeg hadde ikke planert å deltake i Scott Kelby-walken i år, men hadde håpet gruppa kunne gjöre en tur og se etter höstfarger. 2:e helga er jeg på ferie.

Skrevet

Synd om det er förste lördag. Jeg hadde ikke planert å deltake i Scott Kelby-walken i år, men hadde håpet gruppa kunne gjöre en tur og se etter höstfarger. 2:e helga er jeg på ferie.

Jeg tenkte å "fange litt høst" i Oktoberfesten - jeg er spesielt på utkikk etter sopp.

Skrevet

jeg har meldt meg på scott kelby.

har også lyst å ta meg en tur ut og se etter høstfarger...

vi kan også ha fototreffet på søndag istedet, hvis det er dslik at flere skal være med på walken på lørdag, men har lyst til å få med seg månedstreffet?

Skrevet

Det var ingen dum idé. Da kanskje jeg blir med på Scott Kelby likevel. :)

Hvis de som har lyst til å bli med på det ene eller begge kunne skrive her i tråden så snart det passer blir det lettere å lage planer.

Skrevet

Siden det bare er krøllx og jeg som sagt at vi kan (og ingen av oss har bil) regner jeg med at det ikke blir noen tur på söndag og lager andre planer. Det er kanskje uansett litt for tidlig for höstfarger i Trondheim-området.

Muligens blir jeg med på Scott Kelby på lördag. Väret ser i värt fall ut å bli OK.

Skrevet

Siden det bare er krøllx og jeg som sagt at vi kan (og ingen av oss har bil) regner jeg med at det ikke blir noen tur på söndag og lager andre planer. Det er kanskje uansett litt for tidlig for höstfarger i Trondheim-området.

Muligens blir jeg med på Scott Kelby på lördag. Väret ser i värt fall ut å bli OK.

Fint om du blir med, Helena - håper det ikke blir som i dag da. - Det er ikke vær til å ha kameraet ute...

Skrevet

Ok Helena, hvis det bare er oss 2 så kan vi avlyse det. Jeg var en tur langs ilabekken i forrige uke, og det var ikke så mye høstfarger enda. Kjekt hvis du får til å være med i morgen. Det har meldt opphold på lørdag!!

Skrevet

Artig å se akam folk igjen og godt representert på Kelbyvandringen :)

Antar vi kan lage en bildetråd på denne turen også, når vi har fått gått igjennom dagens fangst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...