Gå til innhold

Geforce GTX 280/260 Ytelse og OC egenskaper


Anbefalte innlegg

Du skriver at ekstremkjøling ikke gjelder på den 3Dmark tingen, men gjelder det kun på skjermkorte? Eller er det også for prosessor?

 

Uansett så blir det nok ikke noe overklokking på meg før en liten stund. Drar på ferie på onsdag og blir borte litt over to uker. Men når jeg kommer tilbake skal jeg gjøre ferdig CPU-røret som jeg skal bruke tørris i. Altså prosessoren er kjølt med tørris mens skjermkorte bruker stock kjøler, vil de resultatene gjelde da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hah... Jeg vet... Det er ikke plass nok til å dytte ned de hvite knappene, på RAM slottene... Må ta ut skjermkortet dersom jeg skal sette i mer RAM veit...

 

Men det er kanskje vanlig det...

 

Det er vel helelr litt svakt hovedkort design. Har hatt hovedkort der klaringen var 1mm, så fikk akkurat dyttet ned knappene.

Lenke til kommentar
Hah... Jeg vet... Det er ikke plass nok til å dytte ned de hvite knappene, på RAM slottene... Må ta ut skjermkortet dersom jeg skal sette i mer RAM veit...

 

Men det er kanskje vanlig det...

 

Det er vel helelr litt svakt hovedkort design. Har hatt hovedkort der klaringen var 1mm, så fikk akkurat dyttet ned knappene.

 

Kan jo være dårlig design av kortet også ja...

Lenke til kommentar

hehe er jo ikke så mye man får sett til dem uansett...

 

Ikke fårt startet med gpu klokking enda da jeg nå stress tester cpu på 3.6, har enda ikke fått det stabilt så jeg må fortsette og knote i bios.

 

fikk forøvrig kjørt 3dmark 06 helt frem til cpu testen (som da feilet), første grafikk test fikk jeg 6300 som er ca 1000 mer en mitt gammle beste, om jeg får dette stabilt blir det morro.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Noen anelse om hvor mye perfomance boost kortene får fra 177.40?

 

Prøv selv! Eneste måten man finner det ut på ;)

 

Synes folk er så late når det gjelder å prøve drivere å slikt. Folk spør hele tiden: "hvor mange flere fps får man med den nye driveren", "får man flere poeng i 3dmark" :p

 

Et tips til late folk. PRØV SELV! Det verste som kan skje er at driveren er dårliger enn den man brukte før :D Da er det bare å installere den gamle driveren igjen ;)

Lenke til kommentar
Noen anelse om hvor mye perfomance boost kortene får fra 177.40?

 

Prøv selv! Eneste måten man finner det ut på ;)

 

Synes folk er så late når det gjelder å prøve drivere å slikt. Folk spør hele tiden: "hvor mange flere fps får man med den nye driveren", "får man flere poeng i 3dmark" :p

 

Et tips til late folk. PRØV SELV! Det verste som kan skje er at driveren er dårliger enn den man brukte før :D Da er det bare å installere den gamle driveren igjen ;)

 

Kan jo ikke prøve selv når jeg ikke har fått bygd PC'en som akuratt nå er 10 mil unna herfra... Og jeg har ikke engang fått kabinettet enda...

Lenke til kommentar
Noen anelse om hvor mye perfomance boost kortene får fra 177.40?

 

Prøv selv! Eneste måten man finner det ut på ;)

 

Synes folk er så late når det gjelder å prøve drivere å slikt. Folk spør hele tiden: "hvor mange flere fps får man med den nye driveren", "får man flere poeng i 3dmark" :p

 

Et tips til late folk. PRØV SELV! Det verste som kan skje er at driveren er dårliger enn den man brukte før :D Da er det bare å installere den gamle driveren igjen ;)

 

Kan jo ikke prøve selv når jeg ikke har fått bygd PC'en som akuratt nå er 10 mil unna herfra... Og jeg har ikke engang fått kabinettet enda...

 

At du ikkje har pc`en hos deg er jo ikkje min feil :D Kabinett trengs ikkje for å teste :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...